å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 er det slik at den beveger seg mye når du snart skal føde... Den har vært rolig en periode nå, men nå er den spinn vill igjen.. er det da slik at den kommer snart ut. er i uke 37....
snopeguri:-) Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Har hatt d akkurat slik jeg også nå.... og lurer på d samme... (er i uke 40). Beklager at jeg ikke kan svare deg:-/
å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 4. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2006 er det ingen som vet?
Gjest Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Lurer jeg litt på også...er bare 36+1 jeg da,så hun kan godt vente litt med å komme. Men,har vært spinnvill noen dager nå:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Tror ikke det har noe med når ungen kommer..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Jeg merket ikke noen forskjell på bevegelsene mot slutten. Hun var spinnvill hele veien. Jeg hadde hørt at babyen roer seg mot slutten, men sånn var det ikke her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå