Gå til innhold

April: SolaMi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen går det? Håper du ikke svarer nå da..fordi du er på sykehuset.. :) Eller at du har komt hjem igjen med et deilig lite nusslig nøste.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi!

Ja kan du tro;O)

Her er jeg,tittit!

Var hos jordmor igår,da hadde hodet festet seg faktisk,gjorde aldri det sist. Og hun fikk inn 2 fingre. Men var fortsatt litt stramt, i tillegg litt mykt!

Så kan gå en stund til,man vet aldri.

Skjedde jo aldri noe sist før de tok vannet,og da kom jeg inn med 4 cm.

Så vi får bare hoppe og sprette! Lett med sinnsyk bekkenløsning! hihi

Ha en strålende helg:O)

Skrevet

Æsj!! Så kjipt da!!! Får håpe dere får en rolig helg så du får samlet opp masse krefter til mandag, for DA!!! skjer det.. hehe.. jeg er optimist!! -Må jo vente såpass så mannen din får fri fra jobb og ikke må kaste bort helga..hahahaha... :)

Skrevet

Hihi..takk for masse omtanke:O)

Da satser jeg for fullt til mandag da;O)

Gubbers er hjemme hele tiden,heldigvis! Han fikk sykemelding for 2 uker siden for å hjelpe meg med lille snuppa her hjemme,for klarte ikke det selv lenger med denne bekkenløsningen.

Men vi har fri i helgen så skal samle masse jeg!

Klar som et egg!:o)

Skrevet

nå skjer det noe? Hmm.. tror kanskje jeg sleiva litt i kastet mitt..for ser lykketrollet har tjuvstarta litt her.. mulig sekken med fødestøv landa hos henne istedet.. hehe :) Jaja..tenker på dere iallefall!!! :)

Skrevet

Prøver å kaste jeg og da! Stoooor sekk med fødestøv sendes fra Molde nå! Håper den finner frem til deg med en gang! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...