Gå til innhold

guttenavn-behøver ideer! :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn heter Filip, så jeg synest selvsagt det er veldig fint.

Andre jeg liker er:

Vetle

Emre

Skrevet

Har en liten gutt som heter Elias. Og om det er en gutt til i magen skal han hete Isak.

Andre favoritter er:

Gabriel

Theodor

Theo

Lukas

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

Vår ska hete Tobias

men syns disse er fine:

Mathias

Adrian

Sander

Elias

Skrevet

Min skal hete Theo Alexander. Eller bare Theo.

Men Sebastian,Teodor,Henrik,Anders,Tommy,Tony,Andrè,Mattias,Noah og Isak har vel også vært forestlått her i gården. Og Jackob

Skrevet

Sander, Simen, Leander, Ruben, Christer, Daniel, Elias, Jonas, Fredrik, Mats, Sture, Vetle

Skrevet

Det er mange fine guttenavn. Her er mine forslag:

Tobias

Ulrik

Herman

Leander

Dennis

Liam

Theo

Sivert

Linus

Teodor

Jonathan

Håper noen falt i smak!

Skrevet

Stakkars barn som heter det samme som sikkert 6 i klassen om 6 år. Ikke misforstå, fine navn, men de samme går om og om igjen. Theo, Elias, Tobias, Lucas... Er mange fine navn som ikke er så vanlige, hva med å være litt fantasifull i stedet for alle disse 2006 poppis navnene? baby25 jan ville sett i navnebøker eller på nett, det gjorde vi og fant et kjempefint navn som faktisk er sjeldent. Vi er så fornøyde med det. Lykke til med valget! :)

Skrevet

Tusen takk for alle tipsene ;-) synes selv mange av de navnene er fine, men typen er så kresen,hehe.. Tror vi ender opp med Oliver vi ,hvis det kler han når han kommer ut :-)

Skrevet

Vi sto mellom Emil (dvs JEG ville ha Emil..) eller Henning... Valget falt på Henning, så får vi se når han kommer ut... Kansje han ikke passer til hverken Emil eller Henning... :) Da sliter vi litt.... For vi brukte laaaang tid på å bli enige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...