Mille-k Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Min sønn heter Filip, så jeg synest selvsagt det er veldig fint. Andre jeg liker er: Vetle Emre
Tingelingelate med to tomater Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Har en liten gutt som heter Elias. Og om det er en gutt til i magen skal han hete Isak. Andre favoritter er: Gabriel Theodor Theo Lukas
Gjest leelu23 FØDEKLAR Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Vår ska hete Tobias men syns disse er fine: Mathias Adrian Sander Elias
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Min skal hete Theo Alexander. Eller bare Theo. Men Sebastian,Teodor,Henrik,Anders,Tommy,Tony,Andrè,Mattias,Noah og Isak har vel også vært forestlått her i gården. Og Jackob
Nicki_81 Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Sander, Simen, Leander, Ruben, Christer, Daniel, Elias, Jonas, Fredrik, Mats, Sture, Vetle
nil@ Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 Det er mange fine guttenavn. Her er mine forslag: Tobias Ulrik Herman Leander Dennis Liam Theo Sivert Linus Teodor Jonathan Håper noen falt i smak!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 Stakkars barn som heter det samme som sikkert 6 i klassen om 6 år. Ikke misforstå, fine navn, men de samme går om og om igjen. Theo, Elias, Tobias, Lucas... Er mange fine navn som ikke er så vanlige, hva med å være litt fantasifull i stedet for alle disse 2006 poppis navnene? baby25 jan ville sett i navnebøker eller på nett, det gjorde vi og fant et kjempefint navn som faktisk er sjeldent. Vi er så fornøyde med det. Lykke til med valget!
Gjest Skrevet 4. november 2006 #10 Skrevet 4. november 2006 Tusen takk for alle tipsene ;-) synes selv mange av de navnene er fine, men typen er så kresen,hehe.. Tror vi ender opp med Oliver vi ,hvis det kler han når han kommer ut :-)
MM med spire Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 Vi sto mellom Emil (dvs JEG ville ha Emil..) eller Henning... Valget falt på Henning, så får vi se når han kommer ut... Kansje han ikke passer til hverken Emil eller Henning... Da sliter vi litt.... For vi brukte laaaang tid på å bli enige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå