Gå til innhold

Var det ikke sånn at man skulle slutte å røyte.....

Anbefalte innlegg

Sist graviditet røytet jeg lite og håret ble etter hvert tykt. Det var veldig praktisk også for "sveisen" holdt seg så godt at en skulle tro den var konservert med noe. Nå er det jo ingen trøst, røyter som bare det og håret er elektrisk og fælt, står rett ut. Rare greier. Jeg som gledet meg til noen måneder med "superhår" også ble det helt motsatt.

Fortsetter under...

jeg har hatt perioder hvor nesten hele hodeputa mi var fyldt med hår.

å masse på badegulvet.

¨men det verste var i tørketrommelen...da ble ALLE hårstråene samlet og det kom store "hår totter" ut av tørketrommelen.

en gang så satt det en sammen krøllet "hårtott" på klærne mine fra tørketrommelen. å da jeg så den,så trodde jeg det var en edderkopp,begynte å hyl skrike.

så måtte min samboer redde meg fra "håret"...

hvis du har problemer med "strøm' i håret,så burde du begynne med balsam :)

Jeg røyter mye mindre når når jeg er gravid enn før.

Slik var det sist graviditet også,da røytet jeg nærmest ingenting og hårer ble så tykt og ikke minst langt !

(må farge ettervekst hver 4.uke - så fort gror det nå)

Men da jeg var ferdig med å amme, kunne jeg børste og børste - det bare rausa av digre dotter - tok aldri slutt.

Spiste tilogmed dyre hårvitaminer hele forrige svangerskap for å unngå det,men ...

Har ikke giddet det denne gangen.

Kanskje begynne med dem når jeg er på slutten med amminga.

Det med elektrisk hår er jo veldig typisk for årstiden nå da - lav luftfuktighet inne med mye fyring og kaldt ute.

Mitt hår gror lite og er elektrisk. Jeg bruker balsam og alskens oldemor. Har vært hos frisør og blitt robba flere ganger til ingen nytte. Tragisk. Kanskje det bare er å innse at hormonene er løpsk??? Ja det er vel bare å innse at håret må inn i en strikk. Jeg amma 16 mnd sist og det var først da jeg slutta at håret ble som før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...