ChaChi Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 for nå er jeg høygravid gitt:) og skjønner plutselig hvorfor "alle" spør om det ikke begynner å bli tungt når de møter meg.. og at folk faktisk gjør noe aktivt for at fødselen skal starte selv om de vet at det kommer til å bli vondt. for nå er det tungt, og jeg syns 38 dager er leeenge å vente på å få tilbake min normale kropp.. begynner å bli lei av å ikke kan gjøre alt det jeg normalt gjør nå jeg. ja, sånt som å bøye seg ned og ta på seg sko helt uten vidre for eksempel;) og jeg har ikke bekkenløsnig en gang.. *sender medfølende tanker til de som har det!* men alt i alt: Jeeeei! jeg er høygravid, og jeeeei! det er jammen ikke lenge igjen nå
selfangerkjerringa Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 tida går fort ja... når har du termin igjen? Jeg ble litt sjokka av å lese at man regnes som fødeklar fra tre uker før termin... hjelp, det er jo uka før julaften for min del det!!! Har ikke tenkt å føde en DAG før 2.juledag uansett jeg hehe... min termin er forøvrig 8.jan.
ChaChi Skrevet 4. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2006 har termin 12.12, men tror jenta kommer litt før den tid, vertfall etter mine beregninger, og forutsatt at hun ikke trives veldig godt der inne og ikke vil ut da;) trodde en var fødeklar 2 uker før jeg?.. huff, er fortsatt ikke helt innstilt på fødsel jeg da.. gruver meg ikke, men tror det kommer mer av total fornektelse enn noe annet.. *føde? jeg?? nei, det skal jeg da ikke!!*
Gjest leelu23 FØDEKLAR Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 man er fødeklar når man har 21 dager igjen til termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå