muslingen Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 var på første ordinære kontroll i går (12+2). legen sa jeg hadde eggehvite i urinen så prøven ble sendt videre til sykehuset. han sa jeg ikke skulle bekymre meg men må jo være en grunn til at den ble sendt videre. noen andre som har hatt eggehvite i urinen? og noen som vet hva dette kan bety? ellers gikk alt bra på kontrollen, fikk høre hjertelyd og det var helt fantastisk:) god helg alle sammen:)
Gjest Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Når man har hvite i urinen, sender ofte legene den inn til noe som heter dyrkning. Der ser de på bakteriene i urinen din. Det de ser etter er om det er ufarlige bakterier som forårsaker hviten, eller om du har en påbegynnende infeksjon. Jeg har vært plaget med hvite samt blod i urinen, noe osm viser infeksjon da, har gått på kur for det og det er helt ufarlig. :-) Lykke til videre
muslingen Skrevet 4. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2006 takk snille:) ble litt beroliget nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå