Gå til innhold

Juni: Hva er planene for dagen, jenter?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Vi skal snart ta en tur på SATS, så mamma får trent litt. Får håpe prinsessa ikke slår seg helt vrang på barnepassen, slik hun gjorde sist... Så rusler vi vel som vanlig en runde i Oslo sentrum mens vi venter på at pappa skal bli ferdig på jobb, og da blir det vel å spise ute et sted. Er så deilig å slippe å kjøpe mat, lage mat, ta oppvask osv. Hihi.

 

Kvelden blir nok hjemmekos foran tv'en. Kjøpte 42" flatskjerm her om dagen, så da blir vi tv-slaver fremover. Herrrrlig når det er så kaldt ute.

 

Hva finner dere på i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi skal kose oss hjemme i dag:) kanskje vi skal kjøre en liten tur til byen! etter et vanvittig snøfall her i tromsø hvor vi bor, er det ikke så enkelt å trille tur. det stopper aldri å snø her virker det som..

 

pappaen styrer med siste innspurt på revy som skal være neste helg, så vi må nøye oss med pappa på mårran og til midadg!!vi gleder oss til den er over!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldig du som har trenings senter mæ barne pass. her må de va 1 år før de får va på barnepass :( i dag bi dæ by tur og så e dæ prison break kavalkade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja der e du heldi, her e da bærre et lite trenings senter som tilbyr barnepass i d hele tatt!!! ååå e savna tromsø når da bi prat om sånne ting!! uhuuu :)

 

men ellers så e da sløkkis dag i dag!! Pappaen e borte på jobb, så det bi vel tel at vi lura onkel m oss å trør i nån butikka og går en liten tur på kafe.. sku ha hatt nån nye spennanesn leka no... også må vi gå oss en lang tur!!

 

Ellers så e jo nette og dib en fin måte å bruk tia på :) også bi da vel en film ikveld, og jaa.. som sagt en sikkelig sløkkis dag :) godt m nån sånne av og tel da!!

 

kos dokk alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fint med barnepass-tilbud. Men jeg skulle ønske jeg hadde en stor skog og naturområde rett utenfor døra som hadde vært fin å gå lange turer i, men kan bli litt kavete midt i Oslo. Dere har kanskje mer av det?

 

Kos dere masse!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja e bor på Rognan (alt for rognan på tv2), mye natur og fine stia som godt går ann å bruk barnevogna på, eller i babybjøn. Så sånn sett e vi heldi, men i den her uka har d vært mellom 15 og 18 minus grader, så da har vi før d meste sott inne å kjeda oss :) huff bi jo tv slave av mindre! :)

så d va veldi godt å kom ut idag, 1 pluss grad og kram snø, så va hadd en super tur!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15-18 kuldegrader???! GRØSS. Da hadde jeg også holdt meg inne, gitt! Hadde 5 minus her om dagen, og da frøys jeg nesten ræva av meg. Ikke barebare, nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...