Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Jeg vet at lignende tråd har vært oppe før, men klarer ikke å finne den igjen... Jeg tenkte å lage juleklender til mannen min, men sitter helt fast når det gjelder forslag til gaver. Har kommet på noe, men skulle gjerne hatt flere tips fra dere. Ikke for unyttig, og ikke for dyrt:) Tusen takk, og ha en fin dag!!
Gjest Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Claes Olson og Biltema er fullt av duppeditter menn elsker, sånn generelt da, og mye er rimelig. Sånn som nøkkelring med diode, blåtann duppeditt til bærbar pc, brennbare cd eller dvd plater, verktøy greier, penner, binders, osv. Mye der som min kjære hadde elsket å få i hvertfall. Flinke deg som gidder å lage kalender
Mon79 Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Hv me hjemmelagede gavekort på forskjellige ting? Det gjorde jeg en gang, å det falt virkelig i smak! Dette kan for eksempel være gavekort på masasje, oppvask, romantisk middag ol.
MrsMoo Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Hei Murmela!! Lenge siden sist! Alt vell her i gården! UL torsdag som var og vi får en gutt! Tips: godis, kinobilletter, blad...
nutri Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Det var en tidligere som hadde ga en ølkasse tror jeg. 24 flasker i en kasse. Kan jo fylles i med ulike sorter øl. min sambo er en øldrikker. Ikke mye og ofte, men når han drikker alkohol er det øl. Tror dette hadde falt velidg i smak for ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå