Gå til innhold

Juni: mat på natta...

Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

altfor mange.. når han våkner for å spise første gang blir han i senga fordi jeg sovner av med en gang. og er så trøtt på natta at jeg ikk ehar mye motstandskraft å stille opp med for å værehelt ærlig! men blir det for mye pupp og han bare tuller og koser, går jeg på et annet rom og legger meg. hos pappaen godtar han bare sutten! det er vel bare å bite tennene sammen snart og starte avvenning kanskje? om en mnd eller 2!

Her spiser hun "kveldsmat" kl.21, våkner i 4-5 tida for mat og så er det "frokost" kl. 08.

Har forresten samme problem med puppe-tull, men bare på dagtid. Da er hun så ukonsentrert, skal se på alt rundt seg osv. Kanskje spiser hun bare max 10 min, og da får hun jo ikke i seg den fete melken som hun trenger. Hun legger veldig lite på seg for tiden...

husk at de e mykje flinker å pupp no. så de spis fortar enn de gjor før. å de får i se meir enn vi trur :) kanskje ho ikkje e så sulten.? sian ho e så ukonsentret tenkte e på? får ho grøt? erstatning i tillegg? å husk ..de legg jo ikkje like mye på sel no som de gjor i begynnelsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...