ina:) Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Og hvordan er formen i dag da jenter, sovet godt hehe ???? Jeg er så møkka lei av do flying og en snorkende gubbe og vondter uansett hvordan jeg ligger ( dagens synt hehe...) Ja ute skinner sola her, ikke altfor kaldt. Frokosten er inntatt, fyr i peisen og Elias på tven for 2 åringen. Tenk om ikke lenge har vi to små tasser her Gleder meg enormt til snuppa mi er her. Er lei av den magen nå..., syntes alt er så tungt nå. Var hos legen på torsdag og ble sykemeldt fram tom 21 november, på tross av dårlig samvittighet ovenfor arb giver var det nok tia for å roe den litt ned. Har hatt antydning til bekkenløsning, kjempe masse vonde kynnere +++ i det siste. Er så stressende på jobben og det tar helt knekken på meg og da atpåtil ubekvem arb tid. Føler meg som "litt dårlig gravid", da det ikke er noe sykdom dette her og det tross alt er en stund igjen, men som legen sa til meg; det er ingen jobb som er verdt å føde 2 mnd før tia for... Så nå skal jeg slappe litt av framover. Ønsker alle en kjempe fin lørdag :=)
selfangerkjerringa Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Sovet godt? ikke den siste måneden, nei... doflying, unge som sparker meg våken, kvalme, kløe... jah. Men jeg har verden søteste 2-åring, som sover fra hun blir lagt kl 20 til hun våkner kl 08 (tidligst), og som gir mamman sin masse kos og gjerne kjenner babyen sparke, hun gleder seg til å bli storesøster Nå skal vi få i oss litt frokost, se litt barne-tv og besøke mormor og morfar etter hvert. Ha en fin lørdag alle januarjenter!
selma07 og engel Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Hei! Idag er en fin fin dag! Har faktisk bare vært oppe 2 ganger i natt, og sovet skikkelig godt! Det er lenge siden sist det!! Skal spise frokost med kjæresten min nå, og så skal vi på cafe kl 1500:-) Jeg ble fullt sykemeldt fra jobb igår, og kjenner at det er veldig riktig for meg akkurat nå! Kanskje derfor jeg klarer å slappe så godt av?? Ha en fin lørdag alle sammen:-)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Go morgen, har sovet godt til tross for 3 toalettbesøk......men er skamtrøtt om morgenene for tiden, selv om jeg har sovet i 10 timer;) Formen er bra, og gubben må sove med ørepropper fordi jeg snorker så forfææææærdeligt....hehe, stakkars;) Skal fortsette med litt sparkling og tapetsering i dag;) Det begynner å bli klart til å shoppe inn babyting;) Er litt treig......
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Her i huset har det vært deilig lørdagsmorgen, lå lenge og har faktisk sovet godt for en gangs skyld.. Gubben lagde speilegg til frokost så nå er jeg strålende fornøyd! Blir en tur på kafé etterhvert, ellers skal vi ta livet med ro:) God lørdag alle januarjenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå