Gå til innhold

Bursdagsfeiring med en uønsket gjest....

Anbefalte innlegg

Hadde bursdag i går, men skulle egetlig ikke feire så mye,for lilleprinsessa har bursdag om en uke og vi feier sammen :o)Likevel; svigers, søstera og mamma og pappa kom en tur (renga med det da) Vel, TR kom her på onsdag (5 dager over IKM) og å feire bursdag med bleie på var ufattelig trist. Hadde liksom bestilt graviditet denne gangen, for nå bør jeg ikke bli gravid på noen måneder....

Det verste er at jeg nå har lest ganske mange nye og gamle innlegg her inne, og det virker som om enten blir folk gravide 1. eller 2.pp, ellers så går det veldig mange pp før det klaffer (6.pp er faktisk et halvår.....) Kan ikke i farten huske å ha lest noen som ble gravid 3.-4.-5. (tror heller ikke6.) pp... Det tar liksom en 8-9pp eller mange fler... Flere som føler det sånn? At klaffer det ikke 1./2.gangen så vil detet kunne ta laaaang tid?? Men siden jeg ikke synes at jeg bør bli gravid akkurat nå, så tør jeg ikke fortsett helt uten prevansjon de neste månedene helle, for da skjer det vel tenker jeg...... Og hvis jeg legger prøvinga helt på hylla, så er jeg redd for at jeg kanskje nå har vansker med å bli gravid (jeg er jo eldre enn forrige gang (o:), og at jeg vil trenge en 5-6 pp for å bli gravid.....Og da vil det ta for lang tid igjen og kræsje med andre planer jeg har i forhold til videreutdannig/påbygging... Nei, jeg sliter veldig her ja. Må bar få ut litt frustrasjon. Det er NÅ jeg skulle vært gravid!!!!

Fortsetter under...

Vel, jeg ble gravid i 5. pp, men mistet i uke 7... Og jeg er IKKE innstilt på at det skal ta særlig mer enn 1-2 pp å bli gravid på nytt...

Du har sikkert tatt et valg som er riktig for deg ved å utsette, men husk også å måtte utsette planer fordi man blir gravid og får barn, sjelden går dårlig. Det er en del av livet;) Det går fint an å studere når man har barn. Jeg har studert både før og etter jeg fikk barn, og synes det var helt supert etter at jeg hadde fått barn.

Lykke til;)

Det er bare det at jeg har tenkt å være i 100% jobb og ta studier på kveldstid.... Men, men vi får se.

Også er det planlagt familietur til syden 2uker juli/augsut, og blir jeg gravid i løpet av nov-jan så vil jeg ha termin da/være så langt på vei at jeg ikke kan fly. Det er once in a lifetime oppleggg dette (runddager og jublieum som faller på samme år og tid på året...). Ikke bare for min del, men lilleprinsessa er så glad i å leke sammen med søskenbarna sine, og de med henne og alle elsker å være på stranda. Kjipt om hun ikke skal få være med fordi mamma skal ha baby liksom.... Iallefall når vi har blitt fortalt det før vi er blitt gravid. Hadde vi fått hørt det "for sent" så hadde det jo vært noe annet.

Nei, huff. Litt lei meg pga av TR akkurat nå, og da er jeg ikke den beste problemløser akkurat men UTROLIG flink til å se negativt på ting da:o)...... Takk for oppmuntring iallefall. Ser du har kanskje mer grunn til å deppe enn meg, håper virkelig spiren sitter hos deg nå.

Huff, gir deg en klem jeg. :)

Vil bare si at for meg så klaffet det i 3.pp sist. Har noen venninner det klaffet for i 4. og 5.pp, så det finnes noen av de og.

Skjønner det er litt kjipt akkurat det med sydenturen da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...