Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er veldig forvirra. I går var jeg på UL alt så kjempe bra ut. Hadde ca 8 eggposer på 15mm var de aller største (tror det var 4 av dem).

Fikk da beskjed om hvordan jeg skulle ta medisiner frem til uttak på tirsdag. Men når jeg ser på skjemaet nå så er jeg ikke sikker på om jeg skal sette puregon i morra tidlig som vanlig el om det var siste sprøyte i dag og jeg kun skal sette eggløsnings sprøyta kl halv elleve på kvelden.sprayen skal jeg ta som vanlig oxo siste gang på kvelden søndag.

Mandag skal jeg ikke ta noen ting. Håper noen kan hjelpe meg.......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6954787-hjelp-hva-skal-jeg-ta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed om at Puregon og eggløsningsprøyte ikke skulle tas samme dag, men jeg har tatt Puregon på kvelden. Det er sikkert en vakttelefon der du går, så jeg vil anbefale deg å ringe dit. Det er tross alt bedre å spørre en gang for mye, enn en gang for lite.

Det stemmer at du ikke skal ta noe på mandag.

Lykke til!

jeg formulerte meg kanskje litt krøkkete. Det som er spørsmålet mitt er:

Skal jeg ta Puregon i morra tidlig når jeg skal ha eggløsnings sprøyte på kvelden kl 22.30

Jeg skal ringe til Porsgrunn nå etter på. Takk for at dere svarer meg det setter jeg veldig pris på.

Hei Lene!

Prøver å få svar men de har ikke vakt tlf. Har snakket med vakthavende lege på gyn. men han hadde ikke greie på det.

Jeg tror heller ikke jeg skal det, men synes det er litt ekkelt når jeg ikke er helt sikker.

Nå går jeg bare for at jeg ikke tar flere puregonsprøyter og så får jeg bare håpe det er riktige....

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...