Gå til innhold

God morgen Lofoten :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen?

Glad d er helg jeg...

Er visst babyboom på øya for tiden, har fått vite om 2 andre som er gravide også.

Morsomt!

:)

 

Synd at regnet kom nå, d var jo så fint ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

god morgen lofotinger! jeg er en utflyttet en, og litt for langt på vei til å være her, strengt tatt ;)

 

jeg synes også "alle" er gravide for tiden. særlig kjendiser! men kanskje jeg bare legger ekstra godt merke til det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!

Tenkte jeg skulle sove lenge i dag, da jeg ikke hadde jobb før 14.30, men neida... ungene vekte meg litt over 7... og gubben sover som en stein, så da ble det meg som stod opp igjen..

 

Har ikke hørt om så mange som skal ha baby her på øya, men så er jeg veldig opptatt med jobb og greier for tiden. Det sosiale livet er ikke noe særlig akkurat nå...he he he :)

Når har de termin, de du vet om da??

 

Ja det var synd med det regnet altså. Det var perfekt slik det var.

Nå er det sørpe, sørpe og atter sørpe.

Men det er jo slik det bruker å være da... regn, snø, storm og sol om en annen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk...

Våknet kl sju jeg også, helt av meg selv, kan stille klokka etter meg altså. Trenger ikke vekkekokke lengre:)

Våkner som regel før ungene hver dag.

 

Er ei i mai, og ei som er omtrent likt med meg, tror vi har to dager forskjell på termin:)

Gøy!

 

Dette er møkkavær altså.

Umulig å være ute.

Men fint til å pusle innomhus da. :)

 

Er veldig glad for at jeg slipper å jobbe i helgene.

Hadde plan om en liten tur på trening i dag, håper jeg får d til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer heller ikke sove særlig lenger enn 7.30 uansett om jeg har muligheten....Ja ja godt å få med seg dagen da...kan ikke gå ut, men får finne på noe inne....æsj gidder ikke husarbeid i dag...neeei..:((

Skal i bursdagsselskap, så vi må en tur ut i styggværet..

 

Det er jo koselig å ha noen du kjenner, som har termin i nærheten av din egen.... snuuufs, jeg vet ingen.....enda.... :))

 

Går greit å jobbe i helgene, dette er bare noe jeg gjør fram til jul....

Nå må du huske på å være forsiktig på trening, dersom du skal!!!

Ikke noe hopping og spretting denne lørdagen nei....(høres ut som mamma jeg nå....ute med pekefingeren....he he he)

Neida det var ikke meningen.....gliiiiiiis

Det er godt å trene. Jeg prøver å få gjort mest mulig før kvalmen setter inn.....går liksom bare å venter på den.....ææææsjjj

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er i grunn godt å få morran med seg :) A-menneske 0:)

 

Er kvalm døgnet rundt jeg, og sånn blir d vel til godt uti desember, desverre. Men jeg har sagt til meg selv at jeg skal leve med det, for jeg visste at d kom, og jeg VIL være gravid :)

 

Blir rolig trening ja, lett oppvarming og litt styrketrening.

Ikkenoe hopping og spretting, jeg lover ;)

 

Må gjøre litt husarbeid i dag, greier ikke få gjort så mye i ukene, da er jeg så sliten etter jobb at jeg knapt greier være sammen med ungene.

 

Aller først skal jeg ut etter ved, og fyre opp i ovnen, så er d i hvertfall varmt og lunt inne.

 

Ikke sikkert du blir kvalm da, pleier du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen.

 

"Sniker" meg inn med et innlegg her, selv om jeg ikke er fra Lofoten... :) Våknet tidlig selv i dag (som alle andre morgener) og har allerede syslet med flere småting. Min samboer har jobbet nesten døgnet rundt hele uka og nyter å sove ut i dag. Det er han vell undt! Skulle ønske jeg greide... men blir bare utålmodig av å ligge i sengen. Det er i alle fall utrolig deilig med helg!!!

 

Jeg vet ikke om noen som er gravide her som jeg bor. Skulle nesten ønske det var noen "å slå følge med på veien", men så har jeg jo dere. Dessuten er det jo tidlig enda, så plutselig får man kanskje vite om noen.

 

Nyt helgen!!!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jeg har vært ufattelig kvalm til ca.12 svangerskapsuke, med alle 3......

Synes derfor det er merkelig at jeg ikke har fått kvalmen enda....men husker ikke i hvilken uke jeg ble kvalm da....

Æsjjj, det var så ille... :((

 

Jeg synes skikkelig synd på alle dem med kvalme!!!

Jeg har innstilt meg på at dette vil komme, og at jeg skal klare meg over den....

 

Skal gjøre minst mulig husarbeid, men skal fyre opp i peisen....har er litt småkaldt....Når varmen sprer seg i huset, går jeg i koma....he he he...det slår aldri feil...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen til deg også:)

 

Må le, jeg prøvde også å ligge LITT lengre, slappe av og kose meg under dyna.

Men NEI, begynte å tenke på alt jeg skulle ha gjort, kvalmen steg raskt siden jeg ble sulten, så d var bare å tusle ned og få i seg mat...

 

Har aldri vært gravid "sammen med noen" før jeg heller, så d gleder jeg meg til!

Koselig!

 

Kjedelig med samboere som sover, selv om de trenger det *ler*

Min er veldig flink til å stå opp om morran, enten han er trett eller ikke...

 

Men nå er han jo i Mexico da, så d hjelper meg lite. Enda to uker til han kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt greit å få starte morgene helt rolig "i min egen lille verden" - han får nyte "sovemorgenen" han som klarer, nå frem til vi blir tre... Etter det blir det andre boller. ;)

 

Jeg skal forøvrig være alene hjemme i 3,5 mnd. etter jul da min samboer skal til Afghanistan... Er litt spent på denne perioden! Gleder meg desto mer til han kommer hjem - da skal ha også ha masse fri, og vi skal gå vår fineste(?) sommer i møte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d er sant i grunnen...

Er så deilig med morgener med god tid,ikke noe stress med klokka og jobb. Kan spise og pusl ei huset, uten å tenke på klokka hele dagen. Jeg hater tidsklemmedager og å løpe fra den ene avtalen til den andre : /

 

Blir nok litt stusslig for deg når han reiser vekk. Da jeg ventet den første reiste samboeren min vekk noen uker, og herregud som jeg grein da han dro :) Det var helt grusomt, følte meg helt alene i verden, gravid og sårbar som bare det.

 

Er ikke sånn nå da, nå er jeg så vant til at han jobber borte.

 

Også er d jo topp når de kommer hjem igjen :)

Sommeren deres har jo alle forutsetninger for å bli super :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...