**synne** Skrevet 4. november 2006 #1 Del Skrevet 4. november 2006 Blir så GAL!!! I går la jeg meg i god tro på at i morgen skal jeg få sove lenge -for en gangs skyld... Så da kunne jeg jo være litt ekstra oppe... -Siste gang jeg gjør noe så dumt!!!!! Idioten av en mann jeg har... Først må jeg våkne to ganger av at snuppa våkner... Så må jeg vekke ham for at han i det hele tatt skal høre henne.. Jeg er alt våken og kjenner jeg må på do.. (er gravid) løper opp en etasje, kommer ned igjen, og hva har han gjort??? Jo, tatt snuppa inn i senga vår!!!!!!!!1 Og han VET at jeg ikke kan sove med henne i senga. Hun ligger oppå meg, drar meg i håret, sparker..ja...i det hele tatt.. Har ikke sjanse til å få fred et sekund med henne i senga!!! Jo, tusen takk... Tenkte jaja..får legge meg på gjesterommet da... Men neida... Er jo seff LYS våken og irriterer meg grønn over at han HVER helg gjør akkurat det samme... AAARGH!!!!!!!!!!!! GÅR DET ANN????!!! (Men han er et gull ellers da..Bare null sosiale antenner og forståelse om morran...) Ikke ofte jeg blir sur og irritert på ham, men nå syns jeg snart han bør ta hintet..når jeg hver lørdag er sur som ei potte... Måtte bare blåse ut, for nå er jeg skikkelig %/&))(#)(¤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6954730-april-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5grrrrrrrrrrr%C2%A4%C2%A4q/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 4. november 2006 #2 Del Skrevet 4. november 2006 Bare få det ut. Jeg hadde det samme problemet selv her noen ganger. Vi har gjort det slik att han har sovmorgen hver lördag og jeg söndager. Og de förste lördagene var jeg snill og tok med jenta mi ned i stua og lekte å koste oss. Men så kom söndager og han var selvfölgelig trött og tok med snuppa inn i våres seng. Og som du sier ble jeg grinete til tusen. Det jeg gjorde var att neste lördag tok jeg med snuppa inn i våres seng og han ble grinete. Og da sa jeg bare att slik gjör jo du mot meg så da trodde jeg det var ok jeg........ Og etter det ble han flink og tok henne med ned. Nå er mitt neste mål å få han til å gjöre frokost til jeg kommer ned heheheh. Det er jo lov å drömme litt....... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6954730-april-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5grrrrrrrrrrr%C2%A4%C2%A4q/#findComment-6954971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 4. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 4. november 2006 hehe..har prøvd den der..å ta henne inn i senga vår sånn som han gjør, men han syns det er såååååååååå koslig å ha henne inne hos oss...så det gjør ham ingen ting!! Og han klarer å sovne igjen etterpå..!! GRR! Jaja..får ta en liten alvorsprat med ham om det... Akkurat nå står han i kjelleren og jobber med grunnarbeidet til det hersens bardet vårt som aldri kommer til å bli ferdig... Så bør vel ikke ta det opp akkurat nå... Når han endelig har komt seg inn dit..hehe.. og bare for å pøse på når jeg først er i gang... Så må han til Sør-Korea med jobben på tirsdag, og vet ikke hvor lenge han blir, men regner med minst en uke.. Så da blir det jo ikke gjort en dritt hele den uka heller.. -vi hadde liksom et håp om at det skulle bli klart til jul, men foreløbig har vi bare fått lagt inn nye rør og grovstøypt gulvet...og fått opp "reisverk" langs murveggene.. Og dette er siste helgen vi har fri helt fram til jul!!! Foreslo at vi kunne jo få elektriker til å komme den uka han er i korea..men er litt som gjenstår før elektrikeren kan komme og.. -tror jeg.. Må ha en tegning klar i allefall, så han vet hvor han skal sette støpslene.. og spottene i taket.. og lysbryterne... *sukk* Jaja..håper vi rekker å kjøpe tak og veggplater i dag iallefall.. så er det gjort.. -et steg nærmere.. Har kjøpt fliser til gulvet da.. Stakkar dere som må høre på sånnt uinteressant gnål..hehe.. var ikke noen som hadde tid å preike med meg i dag.. (lurer på hvorfor? ) ) hjertesukk fra en lettere oppgitt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6954730-april-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5grrrrrrrrrrr%C2%A4%C2%A4q/#findComment-6955715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 4. november 2006 #4 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg har akkurat samme problemet med sambo! Spør han fiiint om han kan ta Natalie en morgen, jada er greit d, men to minutt seinere sover han og JEG må hente henne, og da er vi jo våken!! Prøver å holde meg litt mer tålmodig siden han har rygg og nakke skader, migrene og gudene vet hva han ikke har!(neida han er jo blitt bedre siste året da) men jeg vet jo ikke hvordan dette er, å det krever jo litt mer avslapping, MEN jeg trenger hvile jeg også.. så noen ganger blir jeg illsint og overser han totalt, og da tørr han ikke annet enn å la meg få slappe av! Her forrige søndag la han seg ned på sofan og skulle sove. Da hadde han fått sove til tolv om morran! Jeg holdt på å henge opp klær og det kokte bare mer og mer, og til slutt så sa jeg til helvette med det og gikk å la meg! STREIK! hehe.. Da fikk jeg sove faktisk sove i to tre timer og våkna opp til ferdig middag! Jeg har mine raseriutbrudd når det koker over! hehe, og har tydeligvis satt meg i respekt! Men nå siste ukene har jeg vært helt giddalaus, har ikke overskudd til noe, og Natalie er sjuk og blir bare verre og verre, hoster sånn om natta at verken jeg eller hun får sove. Legene finner ikke ut hva det er (helvettes turnuslege!!) men nå har vi fått astmamedisin for å se om det funker. I tillegg så er det håpløst å rydde! Rydder og rydder men blir aldri ajour! Tore rydder han også, jeg starter rydder litt og så detter jeg ned på sofaen igjen.. jeg legger meg seriøst hver dag mellom ni og ti! Tore blir jo bare mer oppgitt over meg når jeg gjør det! Off... Kan nesten ikke spør om barnevakt heller for vi har hatt mye hjelp tidligere, og familien min jobber døgnet rundt (familiebedrift har sine konsekvenser) og vil ikke sende henne til svigers for hun har vært der så mye siste månedene.. og så tror jeg hun trenger noen helger hjemme sammen med mamman og pappan sin! Offf... håper hun blir frisk snart! Hun går bare å sutrer hele dagene, og hun har vondt i halsen, høres ut som hun er tett i hals, nese og lunger! så hoster hun til hun spyr hvis hun skriker! off er ikke rart hun sutrer heller!! Nei Synne dette ble ett langt syte innlegg fra meg... dette får være den store utblåsning tråden dette da! Men en ting til! All ære til alenemødre!! Dere må være virkelig sterke som klarer dette alene!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6954730-april-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5grrrrrrrrrrr%C2%A4%C2%A4q/#findComment-6956107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå