to tette og ei badehette:o) Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Jeg vet dette er individuelt, men da jeg fødte sønnen for 19 mnd siden kom han 10 dager før termin. Hvor stor er egentlig sjansen for å føde før tida nå? Er det noen der ute som kan komme med noen erfaringer?? Jeg er rimelig lei av å gå gravid, og det største ønsket på jord akkurat nå er at babyen skal komme litt før termin.
Gjest Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Min første kom 2-2.5 uker før termin... Og jeg var sikker på at d kom nr to til å gjøre også... Og d gjorde han! Ca 2 uker før med han altså, vedig fornøyd med det. Har også tenkt å gjøre d på samme måte med denne Lykke til!
to tette og ei badehette:o) Skrevet 4. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2006 noen flere der ute??
inger l Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Hei... Jeg tror det er lettere for og få føre tiden hvis man har fått det en gang... Men,som du sier selv det er jo veldig individuelt da!!! Jeg hadde termin 20 oktober,men han kom, 1 oktober... Han var nr. 5 i rekka og alle de andre har også kommet føre tiden..alt fra16 dager til 6 uker Hender jeg sniker meg innom her og glor litt :-)) Lykke til med fødslen når den kommer.... Ha en fin dag
73-mod Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Har 2 fra før som ble født 3 uker(uke 37) før tia.Nå går jeg og venter på nr.3,har 17 daga igjen.Tror jeg må vente lengre denne gang,selv om hodet festa seg tidlig,og jeg er kjempeklar til å føde.Men har hatt mye kynnere to siste dagan,så hvem vet?! Bare den lille..!
JGG&J Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Jeg fikk den første 8 dager før termin, med denne er det nå 4 dager til termin og jeg er drittlei! Føler jeg har gått på overtid de siste fire dagene:(
Møøø Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Jeg fikk første 16 dager før termin, denne gangen fødte jeg 12 dager før ;o) Min søster fødte sin første 16 dager før, men nr 2 kom 2 dager før.... Mamma har fått alle sine 4 barn før termin. alt fra 3 uker før til 1 dag før... Men jeg tror du føder før termin, men kanskje ikke 10 dager før?
to tette og ei badehette:o) Skrevet 4. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. november 2006 Tusen takk for flotte svar jenter:o) Jeg er riktignok "bare" 34+3 på vei, men i dag fikk jeg et godt tegn:o) Da jeg var på do kom det sinnsykt masse slim/utflod ut. Har nesten ikke hatt sånn i hele svangerskapet, men husker godt fra da jeg gikk gravid sist da jeg også slimet sånn noen uker før fødsel. Ikke hver dag, men 1-2 ganger i uka. Begynte vel på denne tida da også så vidt jeg husker. Har to venninner, og de sier at jeg har 3 ukerigjenmage:o) Må jo le litt av de, men håper jo de har rett da:o) Krysser fingre og tær nå, lykke til dere andre også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå