Gå til innhold

dere med Bekkenløsning, se hit litt :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

klippet fra en artikkel om bekkenløsning:

Smertene lokaliseres generelt i bekkenet, ca. 1/3 har smerter i korsrygg og bak i bekkenet, ned mot halen og i "skinka", 1/3 har mest vondt fremme i symfysen, og 1/3 har vondt både foran og bak. Smertene projiseres dessuten ofte ned i lårene, inn mellom bena, og noen føler at "ungen skal komme ut". Man må tro at spesielt leddbånd gir smerte.

hvis vi deler dette i tre grupper, hvilken gruppe hører du til i?

1. smerter bare bak

2. smerter foran

3. smerter både bak og fram

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gruppe 3 her. Men snart ferdig med dette ;)

Skrevet

Jeg tilhører gruppe en jeg. Men akkurat nå har det vært noen gode dager så jeg ser likevel lyst på ting:)

Skrevet

gruppe 2...har vært kvitt det en stund men nå har det paindø meg kommet tilbake;)

Skrevet

Jeg er vel mest i gruppe 2 jeg.

Skrevet

gruppe tre desverre...

Klarer knapt fote meg for tiden..Kjennes ut som at alt skal rakne og falle fra hverandre når jeg reiser meg opp og skal ta et steg....gah...:(

Skrevet

gruppe 2, men har dessverre merka litt bakover de siste dagene. Frykter at gr 3 kanskje blir resultatet i løpet av kort tid......

HUFF, lei av å ha vondt nå!!

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

Gruppe 2 uten tvil.. skambenet og tissen som får gjennomgå her i huset..

Skrevet

Jeg hører nok til gruppe nr 1 - vondt i halebeinet og rompa for det meste.... Dersom dette svangerskapet utvikler seg som det forrige kommer jeg til å gå over til gruppe 3 snart :o(

Skrevet

gruppe 1 med verk helt ned i hælene

Skrevet

Jeg var i gruppe 1. Men nå er jeg i gruppe 3. De siste ukene har det kjentes ut som jeg skulle rive av beinet der fremme...

Skrevet

gruppe 1 her..... men noen ganger kjenner jeg det både foran og bak, alså gruppe3-....

Skrevet

Jeg har kommet inn i gruppe 3 nå.. ikke veldig fornøyd med det ;O(

Skrevet

har ikke fått diagnosen enda, men har smerter bak i bekkenet. så kan vel plassere meg selv i gruppe 1.

flere?

Skrevet

Gruppe 1 - værker bak spesielt om natten..

Skrevet

Har vært gruppe 1 lenge, men i det siste har det vært både foran og bak, så må nok si jeg tilhører gruppe 3 nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...