Gjest Skrevet 16. november 2006 #151 Skrevet 16. november 2006 Hei hei beijbs:) Hører jeg rykter om en tur på kafe?! Hæhæhæ? Får jeg være med el? Hæhæhæh? (dagens utrykk...) Det er sånn ca midt på natten, jeg sliter med å gå av meg dette natteranglergreiene mine asså, Embla sover som en stein og har gjort det i maaaaaaange timer allerede, men jeg, neida. Kommer til å gå på en smell med det der snart tror jeg... Sukk... Noen som har hørt fra Pia? Skjer det noe snart? Hun kan jo ikke bare komme her og stikke av med overtidsrekken min liksom:p Jeg vil gjerne ha den lille evigheten der å sutre over litt til! Fødselshistorier er jo kvinners versjon av mennenes fiskehistorier... (sa bestemor...) Jeg har beukt uanstendig mye penger på perler i dag jeg, og dilldall til å lage smykker med. Mon tro om jeg fr det til, ikke forsøkt før, men svigersøs er knallgod på det og jeg vil jo ikke være dårligere:p Er jo snart jul og blir det noe bra ut av det så er det jo knallbra som julegaver. Er det forøvrig noen som har handla mye gaver ennå? Jeg føler jeg henger skikkelig etter i år også, pleier liksom å handle lille julaften hvert år men siden jeg skal utenlands til jul kan jeg vel ikke vente så lenge kanskje... Og jeg trenger noen gavetips til følgende; min bestefar (75 år), min oldemor (100), svoger(38), nieser (8 og 4), svigermor (56) og sist men ikke minst dama til pappa(43)... Anybody? (kommer dere med gode tips legger jeg inn resten av lista også)
Chiquita Bananas Skrevet 16. november 2006 #152 Skrevet 16. november 2006 I år har jeg bestilt barnebøker fra Eventyrboka.no - der bestiller du en bok i navnet til den det gjelder med og alder og hvor personen bor - dette blir da skrevet inn i fortellingen og det står skrevet fremme i boka : til bla bla....fra bla bla.... Var så litt stilig så da bestilte jeg til alle tantebarna våre siden dem er så små. Nå har vi ikke besteforeldre lengre så vi trenger ikke tenke på den alderen lengre ;o) Men et fint bilde i en flott ramme av Embla kanskje ? Dem har som regel alt dem trenger og ikke liker dem særlig nymoderne ting. Jeg skal jo lage juletrekuler som jeg pynter selv og skriver på navn - slik at det blir personlige gaver som kan brukes igjen og igjen. Må bare få ræva i gir så tida ikke renner ut - skulle ha gjort dette for et par måneder siden. Og nå nærmer fødselen og sendefristen min snart ut...skal sende alt til stavanger og må få det gjort før julerushet. Til svigers så skal vi spandere en skikkelig kosetur med Color Fantasy med flott lugar og en skikkelig middag. Dem elsker sånne båtturer, men har ikke vært med denne båten enda. Blir jo litt dyrt da, men det er fordi dem har brukt så mye tid, energi og penger på oss i år - spesielt meg fordi jeg bærer på barnebarnet (som dem hele tiden understreker) og kommet med kanner med diesel til meg - blir jo rent flau og da får dem igjen i julegaven. Får jo ikke lov å betale for meg. Ellers var jo tanken fra sambo - en spahelg eller noe slikt til dem... en annen ting er å tenke etter hva dem har i hus og kanskje fornye eller bytte det ut med noe nytt. Dem er fæle med å tviholde på gammelt så lenge det sviver litt til. Vi tenkte først på et sett med skikkelige kniver og skjærefjøl og ikke det det der hyttegreiene dem driver med.... Vi kjøpte et nytt fryseskap til dem ifjor - slik at dem ikke trengte å knote seg ut av huset og inn kjellerluka for å hente noe i en eldgammel fryseboks. Komfyr trenger dem egentlig, men dem er så glad i den antikke skraphaugen. Vaskemaskin burde dem få nytt også. Ellers gir vi vinflasker til den generasjonen til svogeren din og venner av oss - de fleste drikker vin ellers blir det noe alkohol.
2nj♥ Skrevet 16. november 2006 #153 Skrevet 16. november 2006 Hei og god dag. Hebbie: De bøkene er fine. Jeg bestilte ei slik i fjor. Hva skal man finne på idag da, mon tro....? Burde vært en tur i Asker og shoppa litt, men vet ikke om jeg gidder idag. Noen som har litt ekstra energi, så sier jeg "ja, takk" Sist jeg gikk gravid husker jeg at jeg fikk masse energi på slutten. Jeg vasket og bakte og gikk turer og shoppet og ordnet babyrom og ..... Men nå, null energi
Gjest Skrevet 16. november 2006 #154 Skrevet 16. november 2006 Her var det mange gode ideer ja:) Bestemor får 6 bilder i år, et av alle generasjonene sammen (tippoldemor, oldemor, bestemor, meg, vesla) Et av bare vesla, et av mamma, et av familien (mamma, pappa, meg, lillebror, bestemor og bestefar) samt to jeg ikke helt har bestemt meg for ennå. Blir sikker noe kunst de siste siden svigermor er kunstner... Derfor får ikke bestefarbilder i år;) Eller kanskje jeg skal slå dem sammen?!??! Hmmm, gjøre det billig og enkelt liksom! Bildene er jo svære... nesten 2 meter langt det med alle generasjonene er planen... Svogern min drikker halve uka, kan ikke oppmuntre, da blir kona hans gretten;) haha... (men fikk en lyyyyyyysende ide i natt, fiskekroker og fjær! han driver nemlig med fluefiske og da kan han lage sine egne fluer!) Svigers ja... Du er heldig som har sånne som faktisk trenger ting;) Mine bor jo i Danmark og tur med danskebåten er et nødvendig onde, ikke kos for dem, spa ligger 2 hus lengre bort og koster jo nesten ingenting der nede... Må tenke litt til på dem tror jeg... Vanskelig asså! Hvem er deres vanskeligste i år?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 16. november 2006 #155 Skrevet 16. november 2006 *GRATULERE MED DAGEN MAYBEME? * Hei dere andre : ) Jeg har enda ikke født som dere sikkert har skjønt.. 10 Dager på overtid i dag.. Slår nok deg Tilla : ) Var på kontroll på føden i går kveld, mistanke om svangerskapsforgiftning, men heldigvis kunne jeg gå ut derfra etter noen timer...! Syns det er så ekkelt på sykehus og gleder meg IKKE til jeg MÅ være der.. Dessuten er noen av helsepersonellet man treffer på så rar ! Litt spent på hva som skjer om hun ikke kommer før neste uke, jeg nekter å bli satt i gang med drypp, så tro hva man da skal finne på... ?! Julegaver kjøpes helst i siste liten ja : )
2nj♥ Skrevet 16. november 2006 #156 Skrevet 16. november 2006 Gratulerer med dagen MaybeMe!!! Ser ikke ut til at det blir noen fødsel på bursdagen din...... Vært i Asker en tur jeg nå. Kjøpt meg vintersko, så nå er jeg klar for trilleturer i snø og slaps. Masse som skal gås av her før jeg kan stille i shorts på håndballkamp i februar...... o-la-la
Chiquita Bananas Skrevet 16. november 2006 #157 Skrevet 16. november 2006 Sendte bursdagshilsen til MaybeMe i natt, håper hun har lest den... Satt og kikket priser på tåteflasker og hvilke jeg skulle velge - fy søren for noen priser hvis man skal ha flere enn en. Prisene er latterlig billige i USA så nå har jeg sendt en laaaang mail med masse linker til svigerinna mi og spurt om hun kan sende meg en del utstyr...Gidder ikke blakke oss helt på utstyr. Håper det skjer noe snart da Piadi !! Uff - må opp og reise meg nå - Junior bokser vilt i magen der nede....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 16. november 2006 #158 Skrevet 16. november 2006 Hvilke tåteflasker er det du skal ha som er så dyr ? Kan man ikke bare kjøpe vanlig utstyr i norske butikker liksom... ?? : ) Kjeder meg sånn om dagene.. Kjører imellom og styrer.. Fått gjort masse jeg trodde jeg ikke skulle få gjort..: ) Men så er det jo masse jeg vil gjøre som jeg ikke kan gjøre også.. Pga bekkenet. 2nj: Jeg fikk også masse ekstra energi på slutten forrige gang, denne gang har jeg ikke merket noe til Det ! Hvordan går det med de nybakte mødrene ? Gleder meg sånn til å treffe babyene igjen : )
Gjest Skrevet 16. november 2006 #159 Skrevet 16. november 2006 Lager ny tråd NUH, denne killer hele tiden:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå