Gå til innhold

Drammensbeibenes chitchatting NY 04.11.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Johoo... Sambo fikk oss inn på data`n : )

Hva gjør dere jenter i kveld da ?

Jeg skal snart gå å legge meg og lese litt : )

Si ifra Mayken, når du drar for å føde.. Så kommer jeg litt etter deg !! hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har Maykens lille Ina kommet! Hun ble født kvart på fem i morges. Lille Ina er 3635 gram tung, og 52 cm lang. Alt står bra til med den lille familien.

Skrevet

*flagg og ballonger er hengt opp for Ina*

Gleeeeeeeeeder meg til å hilse på vidunderet!

Gratulerer så mye Mayken og T:)

Skrevet

GRATULERER med lille Ina, Mayken. Synes det var på tide hun fant veien ut nå ja :)

Kos dere masse!!!!

;)

Skrevet

Gratulerer så masse Mayken : ) Da var det min tur da.. Eller ville du være først 2nj ? ; )

Jeg kommer nok ikke til å føde i år tenker jeg så de som vil er velkommen til å snike i køen!

Noe imot å dele dagen din Maybeme ? Tenk om du har rett og hun kommer på torsdag : ) Du har jo sagt det siden jeg ble gravid..!

Skrevet

Gratulerer så mye Mayken. Tenker nok dere koser dere. Heia Piadi- jeg tippet du skulle føde først. Tror du har født innen 2 dager.

Hebbie er du våken?

Piadi- føde nå så kommer jeg til Svelvik og gå tur sammen med deg før snøen kommer.

Skrevet

Hehe.....

Jeg trenger ikke være først, men jeg kan godt være med på å føde på torsdag....... -Men helt ærlig, så tror jeg det er lenge før noe skjer her i gården desverre.

16. er en fin dato, satse på den du Piadi. Lykke til!!!

Skrevet

Hurra!!!!!!

Gratulerer kjempemasse med den lille Mayken :-).

Skrevet

Thea-okt: hvordan går det med naboen? Er hun ikke her inne? Kan ikke du si til henne at jeg er klar for en kafetur?

Skrevet

Gratulerer så masse Mayken !! Så herlig å få det overstått og kan "nyte" livet med babyen ;o) Håper hun ikke gråter masse....

Heia Piadi heia Piadi.....hun kommer nok snart.....

Skrevet

Satser på å få skytte jeg så om hun kommer torsdag 23.11.06 så hadde det vært PERFEKT !! = )

Stille på tråden i dag... Hva gjør dere ?

Skrevet

Så rart astronaut- for vi snakket om deg i dag. Naboen sa hun hadde tenkt å føde samtidig med deg. Skal si det til henne. Hun er ikke har noe særlig. Men jeg vilogså være med! Hva medet treff til uka? Flere som vil?

Skrevet

Jeg vil.... Har ingenting annet å gjøre så : ) KJEDER meg om dagene !!

Må ikke drepe pusene Thea !

Skrevet

Du skal føde,du Pia.Men dukan jo bli med så føder du nok. Tror ikke jeg drepte kattamen det er ekkelt. Ble helt skjelven etterpå. Du kan jo bli med meg innomHebbie i morgen pia.

Astronaut- Naboen vil også på cafebesøk og hun satte pris på at du etterlyste henne og ville på cafe:) Hun skulle finne en dato i dag eller morgen.

Skrevet

Piadi- har noen klær som Erle alt har vokst i fra-trenger du noen ekstra?Gidder ikke lagre alt. Send en smsm dersom du vil ha.

Skrevet

Heeeeeei!

Hvis det blir treff til uka så ikke ta onsdag, da er det DiB treff på East Lake, evt så lan dere jo henge dere med der? Kl 12:)

Skrevet

Grattis med lille Ina, Mayken!

Nå venter jeg spent på at du skal føde i morgen Piami!!!!! Har jo sagt det siden mars, så da får du værsågod gjøre det! :o)

Jeg starter med ny hormonkur i dag..... Blæ!

Liker ikke det den gjør med humøret mitt, men liker jo det den KAN gjøre med kroppen min. 2 uker til neste EL nå. Siden det ikke ble bursdagsgave, håper jeg på julegave!

Var det hyggelig hos Litjpia (klarer ikke å kalle deg noe annet, sorry!), dere som var der? Fant dere noe fint? Jeg så på masse søte barn danse, og fikk litt lyst å begynne på dansing selv. Kanskje vi skulle tatt et lite lynkurs Litjpia?

I morgen har jeg bursdag altså, for dere som ikke har fått det med dere..... :o)

Heia Piami, kom igjen nå!

Skrevet

å nå skal jeg en tur på sykehuset og se lille ina snart...gleder meg så masse har fått bilde på tlf min i går...så får hoppe i dusjen før jeg drar.. hun var så søt på bilde men er jo mye søterer i virkelig heten da...ha en fin dag damer klem

Skrevet

Har ikke glemt ut dagen din MaybeMe :o)

Var koselig hos Litjpia - klarer heller ikke si det nye, fikk en kjempegod salat. Og det var masse fint, men dyrt og jeg hadde ikke råd eller samvittighet å skeie ut og bestille masse. Ikke siden jeg fortsatt mangler en del babyting og julegaver. Har brukt så masse penger på dette at jeg blir gal og jeg har så vidt begynt å handle inn babyting.

Vi gleder oss til å se Ina !!! Kan du ikke laste ned bildet på pc'en og legge det inn på albumet ditt så vi får se ??

Skrevet

Heia :-)

Festlig at dere snakka om meg hi hi.

Og ja det er klart vi må dra på kafe til uka! Jeg er klar!

Skrevet

Jeg blir gjerne med på kafe'. Kjeder meg og vil ha ut babyen, men ikke så mye som tyder på det. Hodet er festet, men tok en sparketest hos jordmor idag og det var ikke en kynnere engang på de 20 minuttene. Gutten sparket masse og hadde det visst helt topp der inne, så tror ikke han har planer om å komme ut med det første..... :(

Skrevet

hei hei...i dag har jeg sett ina og hun var jo så nydelig da... og hun var så våken og titta på meg..å nå må tiden min gå fortere da....skal hilse dere så mye alle sammen fra mayken oxo.....hmm får ikke gjort det i dag finner ikke kabelen men kan prøve i morgen kveld og få det til...ha en fin kveld jenter

Skrevet

Hei og hopp for en kropp.....

Nå er jeg nærmere elefant assa. Skikkelig hoven i fingre og ben (2 pluss på ødem)..........vondt å sitte med bena ned jo.

Vil ha ut babyen nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...