♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 10. november 2006 #101 Skrevet 10. november 2006 Hei jenter : ) Dere er vel på verket og koser dere ennå kan jeg tenke meg : ) Skulle gjerne vært med, men hadde jo ikke kunne gått imellom og da er jo hele vitsen borte mener nå jeg ! Føder imorgen tenkte jeg, 11.11.. For det blir så kult i 2011 ; ) Har barneverdentermin i morgen og bimtermin på søndag.. Menstermin har jeg aldri orket å regne ut.. Hva sier du til å føde i morgen da Mayken ? Jeg er ennå ikke klar men nå begynner det vel å bli på tide !! : ) Nå har det begynt å føles som om jeg ikke skal føde.. Og når man minst venter det... !! I ukesvis før termin gikk jeg rundt og tenkte," tenk om det skjer i dag. Det kan jo skje i dag!" Men det skjedde jo ingenting jo, og nå er det sånn..: Kommer i alle fall ikke til å skje noe i dag nei, DET føles ikke sånn i alle fall. Og plutselig så bare skjer det Og det værste av alt er at det er helt normalt at det ikke har skjedd noe ennå, kan jo faktisk måtte være gravid i 10 dager til... hmm.. Skulle ønske jeg hadde en dato å forholde meg til, sånn at ikke vannet går når jeg står i butikken. Hadde vært fint om snuppa kunne hatt venninner med seg hjem fra skolen, men det går jo ikke nå.. For tenk om vi må dra i full fart på sykehuset og så må venninna være med..! FLAUT !!! : ) Det værste er skuffelsen til andre tror jeg... " Har det skjedd noe?" "Kjenner du noe??" Jada, kjenner masse jeg.. Noe spesielt du tenkte på eller ? Stakkars sambo, alle på jobben hans maser.. : ) Sier vel ifra om det skjer noe vel.. Neste gang skal jeg si til alle at terminen er en mnd frem i tid ; ) 6.des ja, det stemmer : ) Og så langt jenter... Kjenner jeg INGENTING.. utenom det vanlige da.. Menssmerter og kynnere.. ! Kjedelig !! : ) Må ikke tisse om natta engang.. Har ikke fått fødetryne, ikke mer vann i kroppen, tror faktisk vannet har forsvunnet igjen.. Hadde masse og nå er det borte vekk... ! Er ikke løs i magen og slimproppen vet jeg ennå ikke hvordan ser ut.. Har ikke økt utflod og livmorhalsen er ca 1 cm.. Aner ikke om det er åpning for det klarer jeg ikke å kjenne..! Hahahahaha.. For et TEIT innlegg = ) Men nå har jeg fått sagt alt jeg ikke visste at jeg gikk og tenkte på : ) Tillab: Skulle gjerne vært med på neste treff, men det kan jo faktisk hende at jeg ennå er gravid da : ) !!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 10. november 2006 #102 Skrevet 10. november 2006 Og der fikk jeg innlegg nr 100 uten at jeg ante det : ) johooo...
Mayken Skrevet 10. november 2006 #103 Skrevet 10. november 2006 Piadi: vil gjerne være med å føde i morgen. Men er jo desverre ikke opp til meg å avgjøre. Har begynt å blø jeg da, kommer en del friskt blod sammen med slim. Aner ikke om det er siste rest av slimproppen, eller om det er fordi jeg ble undersøkt i dag, får bare vente å se om det skjer noe annet spennende.
2nj♥ Skrevet 10. november 2006 #104 Skrevet 10. november 2006 Så spennende..... tror du føder 11/11 jeg Mayken. Lykke til!!!
Mayken Skrevet 10. november 2006 #105 Skrevet 10. november 2006 Tror ikke tulla kommer i det hele tatt jeg. Kjenner ingenting, så jeg har ikke tro på helgen heller. Men, men, man vet jo aldri. Jeg får bare krysse alt jeg har bortsett fra beina...hihihi. Vært og leid film vi nå, så i kveld blir det sofa, film og digg. Leide DaVinci-koden, har ikke rukket å se den før. Har begynt å høre på lydboka, men har ikke hatt så mye tid til sånt. Håper vi forstår hva som skjer, har hørt at det er best å ha lest boken før man ser filmen, men det har jeg ikke tolmodighet til. Ha en fin kveld da jenter. Klem
Thea og Erle Skrevet 10. november 2006 #106 Skrevet 10. november 2006 Den filmen har vi også leid. Nå kommer jeg sofa. Takk for i dag jenter.Piadi iog mayken-tenk at dere skalfå barniløpetav helgen.Kose dere.Det gjør vi masse
Mayken Skrevet 11. november 2006 #107 Skrevet 11. november 2006 God morgen jenter. Hvor er alle sammen i dag? Sitter her fortsatt med baby inni magen, og har ingen følelse av at noe skjer i dag heller, ikke en eneste murring en gang. Har faktisk sovet godt i natt, til tross for dobesøk. Skal inn til byen å få ordna med bilnett til baggen i bilen, er greit å ha dette klart nå, har mast på sambo om å ordne dette lenge, men han har ikke fått ut fingeren, så nå drar jeg han med meg. Hebbie: fikk du kost deg med film og snappy's mat i går? Ble overrasket da jeg møtte deg på videoutleia, du ser jo flott ut da:) Fint at bekkenet ikke var for trøblete i går. Vi snakkes jenter. Ha en fin dag
Gjest Skrevet 11. november 2006 #108 Skrevet 11. november 2006 mayken da ingen baby enda..hvordan er formen din nå da.min beg å bli fin ikke så kvalm mer,men bekkenet blir jo verre da...og jeg har kjøpt meg julekalender og den var dyr he he.kinderkalenderen,måtte bare ha den.sambo kjøpte lego kalender til elsteman og han fikk en 10 kr sjokolade kalender oxo v siden av..og minste mann måtte ha kaptein sabeltann mens sambo tok bare en 10 kr kalender he he...litt dårlig samvittighet for jeg kjøpte den men vi er da 2 som skal kose oss med den he he...hadde dere en fint på bærums verk da jenter...ha en fin dag,jeg skal faktisk prøve å gå en tur i dag m sambo og se om bekkenet holder.elstemann skal til min bror og sove der i natt og yngste skal på bursdag.... klemmer fra meg
2nj♥ Skrevet 11. november 2006 #109 Skrevet 11. november 2006 Hei Da har jeg 3 uker igjen til termin og kan kalle meg fødeklar, noe jeg igrunn føler er veldig riktig:) Tror jeg må ta en tur til Bærums Verk igjen, for fikk ikke akkurat sett så mye igår. Tida gikk litt for fort og når jeg måtte hente Trym i barnehagen, ble det bare stress på slutten...... Skikkelig tett i toppen forøvrig, så jeg føler meg litt daff og lat idag. Kanskje det hadde vært en ide' med film ikveld?? Var filmene dere så igår brae eller? Noen å anbefale?? God helg og lykke til med alle fødsler i helga;)
Chiquita Bananas Skrevet 11. november 2006 #110 Skrevet 11. november 2006 Du er da søt du Mayken79 ;o) At du oppmuntrer meg - var liiiiitt deppa igår over hvor stor jeg har blitt og gubben satt og så på Dukes of Hazzard da jeg kom hjem fra turen med jentene - need I say more ;op Er jo en viss jente med det der med DEN kroppen...hehehe....jeg satt bare og kødda og maste om tulleting og ble bare deppa da jeg tenkte på meg selv... Var ok filmer og Snappy's var godt ja ) Gubben ble dårlig i magen av sin, men jeg koste meg og fikk dårlig samvittighet etterpå hahaha..... Så dumt at det ikke ble mer butikktitting igår 2nj - greit for min del da ;o) Men det er alltid kos å sitte sammen og skravle, mens vi spiser.... Men nå skal jeg til Litjpia...dere får kose dere. Skal innom et vennepar som har fest - hun har bursdag. Bare for å si hei og være litt sosial og høflige....vi har vært opptatt med så mye annet enn å være med på ting med disse Sandefolka. Og imorgen skal vi ha svigers på middag - er jo farsdag.
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 12. november 2006 #112 Skrevet 12. november 2006 Tenkte jeg skulle stikke innom for å fortelle at jeg (Litjpia24) har endret nick. =)
Mayken Skrevet 12. november 2006 #113 Skrevet 12. november 2006 Hva skjer da jenter? Er jo helt stille her jo. Wow, Litjpia hvordan uttaler du det nye nicket ditt da? Det der ble litt for komplisert for meg akkurat nå, kommer nok til å kalle deg litjpia lenge fremover jeg gitt. Ble ikke noe fødsel i natt heller, selv om jeg lurte på om det ikke kune være noe på gang da jeg la meg. Var helt turbo i magen i flere timer og jeg hadde skikkelig rygg og mageverk, men det gav seg i 4-5 tiden en gang. Men ohhh sjokk da vi stod opp i dag, magen har sunket ennå mer, ser ut som om jeg nesten får den på knærne snart, var skikkelig merkbar forskjell, til og med sambo la merke til det. Så da er det forhåpentligvis ikke lenge igjen. Skal en tur innom føden nå å sjekke om det kan være vannavgang igjen. Lekker hele tiden blank væske og ganske mye også, bare jeg røyser meg eller setter meg. Vet jo at det sikkert bare er utflod, men siden jeg er så nærme fødsel osv vil de ha meg inn for sjekk igjen. Synes det blir litt flaut jeg da, men bedre en gang for mye enn en gang for lite. Vi snakkes når jeg kommer tilbake.
2nj♥ Skrevet 12. november 2006 #114 Skrevet 12. november 2006 Er du her enda.....MED mage??? Nei, nå må det bare skje noe snart. Lykke til! Skjønte ikke helt uttalen på det nye nicket ditt jeg heller, Litjpia......
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 12. november 2006 #115 Skrevet 12. november 2006 Oi! Havna nede på 2 side denne her. Opp med deg! Nå skal jeg kose litt med sambo før han reiser igjen og blir borte i 4 dager.
2nj♥ Skrevet 12. november 2006 #116 Skrevet 12. november 2006 Skikkelig dødt her idag ja. Føder Mayken nå eller? Piadi også kanskje??? Og her sitter jeg og håper og håper at jeg skal føde FØR termin denne gangen, og helst et par uker...... Må vel gå en tur oppover bakkene til liertoppen, men nå er det jo meldt skikkelig grisevær denne uka og da frister det ikke noe særlig.....
Mayken Skrevet 12. november 2006 #117 Skrevet 12. november 2006 Neida, ikke noe fødsel her i gården nei. Var på sykehuset i 2 timer og ble sjekket for fostervannslekasje, men det var det visst ikke. Da fatter ikke jeg hva som skjer, for her sildrer det blankt vann bare jeg beveger på meg, er snart tom for både rene truser og bind, føler jeg tisser på meg hele tiden, skikkelig ubehaglig. Fatter ikke at det kan finnes så mye utflod jeg. Noen andre som har vært borti dette? Nei, nå blir det sofa, digg og film sammen med sambo. Har vasket hele leiligheten, så jeg fortjener det nå. Vi snakkes i morgen jente.
Mayken Skrevet 13. november 2006 #118 Skrevet 13. november 2006 God morgen jenter. Har alle gått i dvale? Fikk akkurat melding fra ei venninne i Ålesund, hun fikk den lille gutten sin kl 6 i dag. Så da har hun født før meg også. Hun hadde termin 11.nov. Så Piadi og 2nj, da er det bare dere igjen, kom igjen å føde. Har noen hørt fra Piadi forresten, ble plutselig så stille fra den kanten, kanskje noe er på gang? Hva er planene for i dag da? Noen som skal gjøre noe spennende? Det skal i hvertfall ikke jeg, bare slappe av i dag, for mye aktivitet i helgen, litt dårlig i bekkenet pga all vaskingen.
2nj♥ Skrevet 13. november 2006 #119 Skrevet 13. november 2006 God morgen. Må si det er utrolig lite aktivitet her for tiden........ Mayken: 6 dager over.....nå synes jeg det er på tide at noe skjer assa. Skikkelig kjedelig å gå så mange dager over da. Jeg gikk bare 3 dager over sist, og var blitt så lei at jeg nesten hadde innstilt meg på at det aldri kom til å skje noe. Høres jo ut som fostervannslekkasje ja. Jeg har ikke vært borti så mye utflod. Har (og hadde også sist) mye synes jeg, men det blir ingenting i forhold til det du beskriver. Om du er moden og med 2 cm åpning og slimproppen er gått, og SEX ikke starter noe, så tror jeg nesten lillejenta trives for godt der inne.... Spennende idag.....hmmmm....sitter og vurderer om jeg skal ta en tur til Asker og shoppe litt. Tror nesten det blir det på meg idag ja. Traske rundt der litt og håpe på et lite tegn...... *glise* Utrolig rolig i magen min idag forresten..... tror jeg må ta meg et glass saft og få igang litt bevegelse.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 13. november 2006 #120 Skrevet 13. november 2006 God morgen jenter : ) Jeg er her jeg.. Kommer nok til å være her enda lenge tror jeg ! Vært hos legen i dag og hodet er ikke festa enda, så ikke mye som tilsier at jeg er i min 42. uke.. ! hmm.. Vil helst ikke at hun skal få fødselsdato 13.11 så håper IKKE på fødsel i dag nei. Sover nesten ikke for tiden, hiver meg fra side til side hele natten og er faktisk ikke trøtt om dagen, Så tror jeg sover 3 timer i døgnet i gj.snitt. Men det har jeg faktisk gjort en stund nå.. Jeg som vanligvis er det murmeldyret Håper alle har det bra ! Spesielt de små frøkene som allerede er født : ) Har hatt en produktiv helg der vi har fått gjort mye som lenge skulle vært gjort. Sliter bekkenet mitt totalt ut, men det får så være.. ! Gleder meg sånn til å trille tur : ) Blir fødsel om litt over en uke uansett, så nå bare nyter jeg min smertefrie tilværelse ! Klem til alle bimjentene : )
Chiquita Bananas Skrevet 13. november 2006 #121 Skrevet 13. november 2006 Piadi - jeg har hatt slike netter leeenge og er trøtt ;o) Har vært flink i dag da - sto opp kl.10 og fylte diesel siden det var så billig OG vasket bilen... Skal til Smart Club med svigermor i dag....Gruer meg til all traskinga, men det blir kos å være alene med henne... Håper det skjer noe hos deg snart da - ser ut som MaybeMe kanskje får ønsket sitt oppfylt og du får jenta di den 16 november ;o) Innen en uke så er hun i armene dine !! wæææ - så spennende !! Mayken79 - få ræva i gir på jenta di ;op Du får lokke henne ut med noe...
Gjest Skrevet 13. november 2006 #122 Skrevet 13. november 2006 Hei hei damer:) Pia; rakk å sende den meldingen FØR jeg hadde lest ferdig her inne;) hehe Hebbie; jeg har et barnesete her jeg som du kanskje vil ha tilbake? Skal jeg se om jeg får lurt gubben til å kjøre meg ut med det i løpet av uken? Mayken, vi ønsker oss litt action fra din side nå asså *vente utålmodig* (du har ikke tenkt å utkonkurrere meg på overtid vel?) JEG ELSKER SNØØØØØØØØØØØØØØØØØ! Hurra hurra!
2nj♥ Skrevet 13. november 2006 #123 Skrevet 13. november 2006 Blæææææ...... Da har Trym fått øyekatarr (var vel omtrent det eneste han ikke har hatt etter barnehagestart), jeg er fortsatt forkjølet og tett i toppen, og nå er også mannen smittet......Så her er det sykelig idag ja -Og hva gjør tråden vår langt nede på side 2?????
Thea og Erle Skrevet 13. november 2006 #124 Skrevet 13. november 2006 hei hei.Øyebetennelse jeg også. Skal til legen i morgen og kommer da innom deg en tur Hebbie. Når roper Erle på mat.Nå må noe føde slik at vi kan trille sammen.
Chiquita Bananas Skrevet 13. november 2006 #125 Skrevet 13. november 2006 eeeehhh....Theaokt - når tid tenkte du å komme innom ?? Ikke FØR kl. 11 vel ?? hehehehe....du får kose deg med Fant da ;op Blir kos det da - kjøpte amerikanske muffins i dag da...måtte det - ble så skjelven og dårlig i butikken. Får se om det er noen igjen til deg ;op Tillab - det er jo ikke noe hast med det setet og vi er titt og ofte inni Drammen så vi kan jo alltids komme innom og hente det på en av turene våre. Lettere det vel enn at dere kjører helt ut her pga. det når vi er i Drammen nesten hver dag. Jippi !!! endelig fått tv tilbake - har vært uten det en hel uke nå. Boooring.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå