Gå til innhold

Drammensbeibenes chitchatting NY 04.11.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra Hebbie. -Men ikke grue seg, for skal finne en fin plass du kan sitte og kooooose deg med latte. .)

Vet ikke helt hvem som skal kjøre på fredag, men jeg kjører iallfall så bare å si ifra det så kan dere nok få haik! ;)

Vært hos jordmor idag ja......og nå er hodet festet og modningen godt igang. *jippi* Så da er det vel bare å gå-gå-gå og vaske-vaske-vaske...

MayBeMe: Ja, litt dårlig om jeg føder samtidig som Piadi.....-men jeg satser på at hun får 11. slik at jeg kan få i midten av november. Orker IKKE vente helt til termin denne gangen assa. *hallo der inni magen min, hører du hva mamma sier*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Theaokt kjører fra Sande ihvertfall så da sitter jeg og Naboen på med henne, kanskje du hadde hatt mulighet til å få med Tillab ? Siden hun skal ha med en del bagasje og det er vel ikke mer plass i Theaokt sin bil.....

Vet ikke om MaybeMe skal slenge seg på med deg eller om hun kjører selv. Men hvis noen kunne svippe innom Tillab så hadde det vært kjempebra...

jeg vil også at hodet skal feste seg og at jeg skal modnes ;op hahaha...

Kan gjerne ta din dato jeg 2nj, hvis du ikke har tenkt å bruke den hehehe....det hadde vært noe det !! Å bytte termindatoer med andre....

Skrevet

Theaokt !!

Hvordan går det med deg ? Du er ikke så mye her inne lengre og jeg lurer bare på hvordan det går med såret ditt ?

Hver kveld tenker jeg at imorgen skal jeg besøke deg, men til nå har enten bekkenet streika eller jeg har vært så snyltete pga. mini forkjølelsen min. Og i dag så sto jeg opp litt over 12, men siden jeg skal på behandling så må jeg spise et skikkelig måltid mellom halv tre/ tre ellers blir jeg så svimmel og dårlig rett etter trening. Og da ble det så knotete og jeg bestemte meg for å være hjemme...

Men håper du kan være med imorgen - skal sende melding til deg om du ikke har vært her inne i dag.

Skrevet

Ja, Tillab og Embla kan haike med meg. Vet ikke hvor dere bor da....

NÅR skal vi dra??

Tror det blir rimelig trangt i bilen om MaybeMe, Tillab og Embla skal sitte på for jeg har bilsetet til Trym i bilen og det tar MYE plass, så da er det igrunn bare plass til babystol bak og en person foran. Nå er jo ikke MaybeMe brei over rompa så det kan jo være det går å sitte i midten......-men tviler på at det blir særlig komfortabelt. :)

Ja, Hebbie. Du kan godt få 2. desember, for jeg vil ikke ha den ;) Er vel igrunn ganske passelig for deg det vil jeg tro. Ellers er det fullmåne 5. desember, så om du legger deg til ute ved kysten kan det hende den hjelper.....

Skrevet

Nå har jeg skrevet innlegg på innlegg her i dag som av en eller annen merkelig grunn bare er borte.. Merkelig for det ene skrev jeg på mamma sin data og den er det jo ikke noe galt med..! hmm...

Mayken: (har skrevet dette noen ganger nå ;)

Grattis med å ha vært gravid i 40 uker, nå skjer det snart noe, Masse lykke til : )

Maybeme: Ja jeg fikk bekkenløsning ganske med en gang jeg ble gravid... Krysser fingrene mine for deg : ) Tenker masse på deg nå..

Nå må jeg bare prøve å lagre litt : )

Skrevet

Jippi = )

Og hva mer hadde jeg skrevet tro.. Hmm..

¨

Ja, når det gjelder kafèbesøk i morgen så kan jeg komme rundt ett.. Snuppa er ikke ferdig på skolen før kvart over tolv. Hvor og når ??

1 dag på overtid i dag.. Har masse smerter i magen, men tror det er av typen forstoppelse dessverre : )

Skrevet

Er her jeg. Bare får ikke tid til å skrive før noen roper mamma mamma mamma! Tilbake senere!

Skrevet

Er det noen her nå ?

Skrevet

jeg er her :o)

Tenkte på å få mer info om imorgen....

Skrevet

Johoooo : ) Vi er her samtidig for en gangs skyld... Det er sjelden det.. !

Hebbie hvordan blir det i morgen tro ?

Skrevet

Nå har jeg fått svar :o)

Blir kl. 12 på Lerretet - går utifra at det er den på kinoen ??

Men du kommer da i ett tiden pga. dattera di.....

Håper flere kan komme .....

Skrevet

2nj, jeg bor på Åskollen, men kan jo innfinne meg i byen, men det er avhengig av NÅR vi skal innover. Mannen er på jobb fra 0715 til ca kl 1510... Så før og etter det kan jeg komme meg til byen... (går ut fra at ingen drar på shopping FØR kl 7 om morran:p)

Mobilnr mitt er forresten 93286818, så har du det i tilfelle:)

Skrevet

Nok en drittnatt :o( Har våknet så mange ganger i natt for å tisse - kanskje fordi jeg var så tørst i går kveld og drakk en liter vann før jeg la meg ?!

Trodde det var morgen første gangen, fikk helt sjokk da klokka bare var halv 2....og nå var den halv 5 - så da sto jeg like godt opp for å lage salat :o) hehehehe....begynte å bli kvalm og måtte få meg mat.

Kjøpte dansk rugbrød i går - blæh !! Tenkte å være sunn - men brødet var knallhardt og etter å ha toasta det så kan det med nøøøød og masse appelsinmarmelade gå ned halsen min......

Skrevet

Heisann Hebbie.

Ser ut som om vi har hatt en ganske lik natt i natt.

Måtte bare stå opp og lage meg noe mat nå jeg også, begynte å bli skikkelig kvalm.

Når jeg tenker over det var jeg egentlig litt kvalm når jeg la meg i går også, kanskje fordi jeg spiste 6 klementiner før jeg la meg?

Fikk helt dilla, og kunne gjerne spist enda fler.

Sitter nå og truer i meg et rundstykke med brunost og et glass sjokkomelk, håper jeg blir bedre i løpet av morgenen.

God bedring til deg også Hebbie.

Og så må alle som skal på kafebesøk i dag, kose seg masse.

Skrevet

Hehe....før 7 er uaktuelt for meg iallfall ;) -Og etter 15 også for den saks skyld. Vet ikke hvor Åskollen er, men det kan mannen vise meg slik at jeg kan komme og hente :)

Jeg må levere Trym i barnehagen, gjør det som regel i 9-tida, og så henter jeg i 15-15.30-tida.

Vet ikke hva som passer best for dere med babyer jeg??? THEAOKT, om du er innom idag, så kan du kanskje si hva som passer best for deg og Erle, så får vi avtalt et ca tidspunkt. :)

VONDT i hodet idag også......blir smågal jeg. Blodtrykket mitt er jo helt flott, jeg drikker bra med vann, sover nogenlunde greit (våkner mye, men legger meg ofte tidlig).....så fatter ikke HVORFOR.....

3 dager til jeg er FØDEKLAR, og da tror jeg jammen jeg er det også. *hehe*

Skrevet

Hei jenter. Merker at mannen har begynt å jobbe og at det er tre barn her i huset. Skal ut å trille litt, men orker ikke langt da det strekker mye i såret. Infekjsjonen er blitt bedre . Var på knt i går og de var fornøyde CRP på vei ned;)

Sovna ikke tidlig i går men lille hadde vondt i magen og lå da i sengen med hennne over meg og det hjalp. Da du ringte Hebbie kunne jeg ikke løpe ned å ta den. Da hadde det blitt vræææææl og jeg hadde endelig funnet en stilling hun digget. Jeg er klar for fredag, hav med kl 11 eller 12. Kan ikke bli så sei. Dere koser dere vel på cafe. Det orket ikke jeg. Måtte ta igjen litt søvn. Så her går det i fulle fem hele dagen. Skal begynne med denne tanna mi i morgen.

Ellers ingen som har født ser jeg :) Heia heia heia. Førstemann til å føde jenter.

Skrevet

hei jenter....

var på riksen igår siden de fant noe merkelig på ul... og da fant de cyster på eggstokken til jenta vår... er fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre med det... skal tilbake om 2 uker og hvis cystere har vokst da blir hun henta med engang... Og hvis ikke da må vi vente til hun er født...

Skrevet

Ja, vil tro det merkes at mannen er begynt på jobb..... Bra at infeksjonen er i bedring :)

Stakkars Erle, ikke godt å ha vondt i magen sin nei.

Ang. fredag. Kanskje greit å ta 11, så slipper vi å kjøre hjem igjen i den værste rush-køa. Er jo ganske mye trafikk sørover og spesielt på fredager..... Eller hva sier dere andre??

Nå har jeg lagd hjemmelaget fiskegrateng (ikke stekt enda, da.....) som er klar til å settes i ovnen når jeg drar for å hente lillegutt i barnehagen. Får bare håpe den er spisende......

Har sånn følelse av at jeg føder før termin, så nå går jeg bare å kjenner etter om det er et eller annet jeg kan gripe fatt i som et tegn..... hehe -Men tror ikke jeg skal snike før Piadi og Mayken assa, det får være grensen!

:)

Skrevet

Uff Miss-knl ikke så gøy nyhet å få det :o( Håper det ordner seg ihvertfall og at det er godartet.

Ang. fredag så tror jeg at jeg melder pass. Hvis jeg overdriver og blir med så ender det bare med at jeg er ødelagt hele helga og det har jeg ikke tid til - har mye som må gjøres og vi får sannsynligvis besøk av et vennepar. Og så faller poenget bort hvis jeg blir sittende på en kafe istedenfor å kunne kikke i butikker og se på pynten med dere andre.

Kjenner nå etter kafebesøket at bekkenet og ryggen gjorde vondt da jeg gikk til bilen og det var skikkelig ubehagelig å sitte i bilen og kjøre hjem.

Skrevet

Hei jenter!

Nå må jeg nesten bare mase på dere litt. Gjelder nå til Lørdagen og dette homepartyet jeg skal ha. Jeg må nesten vite om det i det hele tatt kommer noen for ellers er det jo bare dumt å ha et homeparty liksom. Det begynner kl 14 nå på lørdag hjemme hos meg. Fint hvis dere kommer litt før kl 14 da. Ta med deres egen drikke. Jeg ordner med noe godt å spise til oss alle.

Skrevet

Her er det absolutt ikke noe tegn til fødsel i nær fremtid. skal ikke se bort i fra at du sniker forran meg du også 2nj..hehehe.

Men jeg er ved godt mot, har akkurat spist kjempegod middag.

Mamma har laget kjøttkaker i brunsaus, med poteter, gulrøtter og kålstuing.

Har kjøpt inn sjokoladepudding med vaniljesaus til dessert, og jeg er akkurat ferdig med å lage en sånn halvfabrikat gulrotkake med glasur.

Får besøk av ei tante i 19 tiden, og da skal vi bare sitte å kose oss.

Er litt kjipt at mamma ikke får vært her å hilst på barnebarnet sitt når hun kommer. Hun drar nemlig hjem i morgen, men hvis det blir fødsel i natt, blir hun jo her litt lenger i morgen og får med seg nurket, så vi får bare krysse fingrene og hååååååååpe.....men har ikke mye tro på det.

Har en del vonde murringer, mage og ryggsmerter, men alt er bare lureri, blir ikke noe av noe, gir seg når jeg legger meg for natten og er fin igjen neste dag.

Jeg gjør som Piadi, går å venter på dårlig mage og blod i trusa.

Piadi: hvordan ligger du ann forresten?

Var dere mange på kafe besøk i dag da?

Var det koselig?

Pinnsvin: hvordan går det med Marie, har dere det bra?

Nanna: Hvordan er formen din om dagen?

Theaokt: så fint at CRP'en din er på vei ned, da er det nok ikke lenge til du er frisk og rask skal du se;)

Hebbie: du gjør nok lurt i å ta det med ro, ikke vits i å slite seg ut unødvendig når bekkenet er så dårlig.

Piadi: Kan vi ikke møtes på føden snart? Avtale tidspunkt;)

2nj: kan godt hive deg med til føden du også, så kan vi ha BIM treff der mens vi føder;)

TillaB: Sover Embla slik hun skal nå? Håper dere har fått rutinene i orden.

Maybeme?: Spent på å høre om spiren sitter.

Hmmmmm....har jeg glemt noen da?

Er i så tilfelle ikke meningen.

Skrevet

nam - det frister med dessert :o)

får håpe det skjer noe i natt da så mora di får være med på moroa !!

Ellers er det jo kjipt i seg selv å gå på overtid.

Jippi - har fått opp sprinkelsenga, gubben gjorde det mens jeg lagde mat. Sto og lo av ham fordi jeg hørte bare at han tusla frem og tilbake og gikk ut og inn en dør - kunne ikke fatte hva han drev med. Men han gjør alltid noe merkelig når jeg ikke passer på. Så jeg fikk en gledelig overraskelse da jeg tilfeldigvis gikk forbi barnerommet og så en - barneseng med madrass i !!!! Trodde ikke han gadd allikevel i dag enda jeg nevnte det - skulle liksom hjelpe til da.

Litjpia - jeg kommer jeg ihvertfall, men gi beskjed på melding om det skulle være så få folk at det blir avlyst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...