Gjest Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Hei damer... Med min ammetåke husker jeg ikke helt alt dere har skrevet i dag, dere har jo skravla kjempemasse! Men ny trd er påkrevet, siden jeg siden vi passert 130 innlegg ikke har fått opp nick på noen av innleggene og har måttet gjette hverm som har skrevet dem:p Thea, AU, det hørtes ikke noe digg ut, god bedring. Vi må ha deg i toppform til slossing;) Hvordan går det med Erle, rutiner og sånn på plass? Og guttene, er de like søte ennå? Ingen sjalusi? Litjpia, fremdeles litt usikker på neste lørdag, kommer tilbake til det:) Hva slags spennende ting har dere planlagt i helgen? Noen som har planlagt litt føding kanskje? (pia, mayken?) Jeg er fremdeles helt gira på denne håndballgreia jeg så jeg fortsetter å mase litt, vi må fremdeles ha flere spillere, noen som har noen venninner på lager? Og mener det er i februar, var noen som spurte om det ikke sant? Det pleier også å være fest for spillerne på lørdagen i turneringen om noen føler for sånt;) Julebord ja, får vi til det? Har tenkt meg på julebordet med Dodge og gjengen også jeg, vet ikke når og hvor ennå, men er jo veldig spent på disse damene, har pratet så mye med dem her og aldri truffet dem. Er åpent for alle og vil nok bli i Oslo om noen andre her er intressert! Juleverksted???? Var noe mer jeg skulle skrive, men nå har jeg helt glemt hva det var for noe, sikkert noe viktig siden det er glemt:p hehe, typisk med altså... Tror det var noe til Nanna, men sorry, tar det når jeg kommer på det igjen! Nå skal jeg nyte litt fred og ro resten av kvelden, blir SÅ deilig. Har hatt to kompiser/kolleger av Jens her på pinnekjøtt i dag (digg digg!) De ble greit bra fulle begge to, og endelig har de satt kursen mot byen. I morgen kommer hele gjengen med unger og alt og skal spise middag her og vi skal ha videokveld. Må faktisk frem med alle barnesengene. Må jo ha vogga til vesla, sprinkelsenga til en pjokk på 1 år og 4 mnd, og reisesenga til en pjokk på 2,5 år. Fullt hus mao... Hehe.. Jeg kommer nok ikke til å vaske og sjaue hos dere damer, har mer enn nok med flere tonn klesvask her hjemme, utrolig hvor mye klær og ting en sånn liten babysak bruker på et døgn! Jeg er helt sjokka... Tenke seg til hvordan det er med de som bare bruker tøybleier, det må jo være tortur, 14 vaskemaskiner om dagen:p Nei, nå får jeg vel gi meg for i dag, lagt merke til at innleggene mine er blitt mye færre men akk så mye lengre hver gang!
Chiquita Bananas Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Oj - her var det myyye....sånn går det vel når man ikke har vært her inne på lenge. Vet ikke hvordan det blir med juleverksted, men jeg har ihvertfall mitt liggende klart her. Må få kommet i gang siden jeg må sende det om ikke så lenge og det kreves litt oppheng og tørk og da er det lettere å gjøre det hjemme. Er så trøtt, men sitter med tett nese og sure oppstøt så jeg vet jeg ikke får sovnet med det første....irriterende altså !!
Gjest Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 hei tllab kanskje det var ang det jeg spurte om når bestille samyale på sykehuset....men hvis det håndballgreiene er i feb må jeg heller vere heia gjeng jente for da er vel magen så stor og jeg får ikke pilt da nei he he..kune hvert i mai da hdde babyen min kommet ut oxo..du får si fra da hvis det blir no senere da...nå er det ikke lenge til jul jenter går det bra m inn kjøp av julegaver da..uff ser ut som den ene pusen vår har hvert gravid og født ute i går så de barna er nok døde de ja..hun kom inn i går og det hang en fostersekk ut av ja..så vet liksom ikke om hun har mistet barna el født noen som har greie på sånt m katter... synes det var trist ville jo funnet de barna uansett da men. men ellers går det supert her bortsett fra den fæle forkjølelsen jeg har gått med i over en uke nå...men men klem
2nj♥ Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 HALLOEN-HALLOEN.................. Noen flere som har født eller?? Mayken er nok like rundt hjørnet om det ikke er skjedd noe, 5. eller (natt til) 6. tippet jeg. Pidi tipper jeg 11., ...... eller har det skjedd noe allerede??? Jeg skal på boligmesse etterpå, men tror nok den er noen uker for tidlig til at den kan ha noe innvirkning på min fødsel....... Og fullmånen hjalp meg ikke sist, så den tror jeg mindre på. Vært på rammeverksted og funnet rammer til fotografbildene av Trym idag, så om ei uke er ytterlig 4 julegaver klare Da er vi snart i mål... Og neste helg skal mannen være ferdig med oppussingen på vaskerommet/do, så da er vi klar for baby. Litjpia: PerfectHome tror jeg ikke er noe for meg. Det jeg har sett derfra er ikke helt min stil iallfall, men nå har ikke jeg sett så mye på det da. Tillab: Jeg tror ikke jeg har noen håndballspillende jeg kan lokke med, men håper vi greier å få til et lag assa. Gira jeg også *mmmmmm' Pinnekjøtt. Nå begynner jeg å glede meg til jul ja. Vi har pinnekjøtt på julaften og det er bare nam-nam. Theaokt: Uff, så kjedelig...... Håper det ordner seg og gror fint uten mer tull. Hørtes ikke godt ut med abcess. God bedring!!! Idag skal jeg lage lasagne til mannen. Vanligvis han som lager middagskos i helgene, men akkurat lasagne er min greie da.....-ellers er han nok best på det meste av middagslaging ja. -Litt digg også, for jeg er ikke noe middagslagerelsker akkurat. God helg da folkens!!
2nj♥ Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 -Og lykke til til alle som føder på fullmåne!!
MaybeMe? Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Juhuuuuuu, i dag kom discolysene mine, Hebbie! Mine første discolys!!!! Jeg og compen er ikke enige om EL-dato da, men jeg tror nok det er jeg som har rett! (Og EL-testene og Fertility Friend). 1 uke og 1 dag til evt testing! Tillab, du er nok som meg, skriver sjeldent, men laaaaaangt! I dag skal jeg begrense meg litt..... Blir det noen flere med på cafe på onsdag, sånn i 11.30-12.tida? Gidder ikke legge ut på treffsiden.... Jeg har en kollega som er supergod håndballspiller, og elsker å spille kamper. Jeg kan høre med henne om hun har lyst å være med. Jeg og Nanna er superduskedamer! Jeg kan låne to sett med dusker. ) Jeg har bakt muffinsbrownies i dag, namnamnam! Burde vel egentlig invitere dere alle på kakefest hos meg en gang, jeg elsker å bake! Spesielt alt med sjokolade...... mmmmm, hehe.
Gjest Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 he he ja maybeme vi kan vere duskedamer vi to,,,det hadde hvert gøy alltid drømt om det jeg å vere det..tror vi to er flinke til det...flink du er da m å bake,jeg elsker oxo å bake ..men har stoppet litt nå..gått litt lei for øyeblikket m den bakinga..men jeg skulle gjerne bedt dere hit en dag da men for si fra må få odnet julevasken føst he he..
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 4. november 2006 #8 Skrevet 4. november 2006 Hei jenter er det plass til en til på drammens skravleside.... har følgt med lenge men har aldri skrevet noe siden dere kjenner hverandre så bra.. Jeg vet hvem noe av dere er siden jeg har vært med på treff... men det hadde vært kos og bli kjent litt bedre med dere klem
Gjest Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 hei hei.. langt er du på vei da....ja de er koselige vi her inne..
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 4. november 2006 #10 Skrevet 4. november 2006 har termin 1-01-07 men skal bli satt igang 15 desember..
Gjest Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 å hvorfor det da...jeg har termin 24 april jeg,så da blir jeg gående her inne alene jeg da....
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 4. november 2006 #12 Skrevet 4. november 2006 pga. stort barn og kraftige bl..
Gjest Skrevet 4. november 2006 #13 Skrevet 4. november 2006 oki greit da å bli satt i gang tidligere....hvor i drammen bor du da.. mayken hvordan går det m deg får jeg rett ang helgen el,å i dag skal sambo spise reker og det liker ikke jeg men jeg fikk sånn fjordland juletalerken nam nam...oxo fikk jeg grini til meg en sånn ferdig laget riskrem m jordbærsaus til dessert så i kveld skal jeg kose meg masse nam nam.....
MaybeMe? Skrevet 4. november 2006 #14 Skrevet 4. november 2006 Dytter litt, før den havner på 2. side.
Chiquita Bananas Skrevet 4. november 2006 #15 Skrevet 4. november 2006 Ååååå så gøy MaybeMe !!! Håper det har klaffet da ) Det blir gøy !!! Forresten - tror jeg skal booke meg et bakekurs hos deg. Må lære meg skikkelig baking nå..... Husker deg Miss knl....du satt ved siden av meg ) Hmmm.....tror jeg skal ta det opp med sykehuset på uke 36 samtalen om min BL som bare blir verre og verre. Nå går jeg på krykker og jeg er redd det blir mer av dem fremover - er redd for hvordan det skal gå å gjennomføre fødselen hvis den blir enda verre. Var en tur til tønsberg for å kikke på en madrass - 10 min !! Satt og venta der i 45 min på at kompisen og dama skulle møte oss etterpå - men vi hadde gått om hverandre. Så kjørte vi til Ikea og jeg måtte ta med krykker inn - følte meg som den krøplingen !! Men hofta verket og jeg hadde vondt av å gå på egenhånd. Fikk en merkelig reaksjon i køen, var et par som bak oss. Jeg sto faktisk og kikka mot dem eller rett frem da og kunne se dem i sidesynet - da fyren sier til dama som sto rett fremfor meg : psst - se der og nikka mot meg. Hun så at jeg sto faktisk og så på ham gjøre det !!! Jeg sto bare og kikka på ham... Hva var problemet ?? At jeg hadde en stor mage med krykker eller ?? stor mage ?? Det var mot magen han nikka mot til dama. Ble skikkelig sur og i dårlig humør - burde kanskje spurt hva det var for noe. Han ble jo flau da han forsto at jeg hadde sett alt sammen....jeg sto jo og kikket rett på ham da han signaliserte til dama som så at jeg kikka rett på ham. Lite fjern han var da..... Så uansett jenter - ang. den bærums turen, den tar jeg virkelig forbehold på. Vi gikk bare rett inn og spiste på IKEA og deretter gikk til 3 avdelinger - selve traskinga var bare en halvtime og jeg var helt ødelagt !! Så det er liiiiite trolig jeg klarer å gjennomføre en tur til Verket på krykker. Har slitt med BL og problemer med å gå i over en uke. Imorgen får jeg bake ut kakemenn og pepperkaker. Har kjøpt pepperkakedeigen på IKEA som alle på BIM har skrytt av. Må jo fylle opp de søte kakeboksene jeg kjøpte på Nille....
MaybeMe? Skrevet 4. november 2006 #16 Skrevet 4. november 2006 Ånei, Hebbie, du må jo være med til Bærums verk! Vi kan bytte på å sitte på cafe med deg, og så kan du sende oss rundt og kjøpe ting for deg. Blir ikke det samme uten deg vettu!
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 4. november 2006 #17 Skrevet 4. november 2006 tror at du må ta opp på sykehuset ja... Jeg sitter bare hjemme og kommer meg ingen steder ( har ikke bil og bor opp på strøtvet) Så går dag in og dag ut uten og ser andre en mannen min... så psykisk er det ikke bra heller.. Men de er faktisk ganske streng med å sette i gang fødselen... de tok lang tid før de bestemte seg at jeg ikke har det bra og at det ikke kan fortsette sånn... Det hjelper faktisk og grine masse
MaybeMe? Skrevet 4. november 2006 #18 Skrevet 4. november 2006 Og bakekurs kan vi gjerne ha. De brownisene jeg bakte i dag var heeeelt fantastiske! (og snart spist opp......) Men hva med cafe på onsdag, blir det noe av det? Og er det allerede denne fredagen vi har tenkt oss til Bærums verk? Hmmm, tida går fort! Kom på msn da vel, Hebbie, da blir det lettere å skravle!
Chiquita Bananas Skrevet 4. november 2006 #19 Skrevet 4. november 2006 Ja da skal jeg tute og lage oversvømmelse på sykehuset - til tider så er det grusomt. Plutselig så er det noe som trykker på isjasnerven så jeg står i bro og ikke klarer å bevege meg eller må legge meg på alle 4 på gulvet - skal ikke være slik. Og jeg har enda lenge igjen.... Bare det ikke blir verre ihvertfall *håpe håpe )* Jeg blir med på onsdag - har notert det ned i bokji mi ;o) Ja - neste fredag lille venn...... Får hoppe inn på msn da ;o)
Mayken Skrevet 4. november 2006 #20 Skrevet 4. november 2006 Heisann jenter. Stikker bare innom for å si god natt. Er bare kjempe trøtt og sliten. Har drivi å vaska, rydda og styra i dag. Var barnevakt en timestid for datteren til naboen og satt på gulvet og lekte, det var visst ikke så lurt. Trøblete bekken nå ja. Tror ikke det blir noen fødsel i helgen, håper i hvertfall at det ikke blir noe i kveld, skal jo på Gardemoen å hente mamma i morgen kveld. Dere får sove godt jenter, så snakkes vi i morgen. Klem fra meg
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 5. november 2006 #21 Skrevet 5. november 2006 Hei jenter! Så koselig at det er flere av dere som vil være med på Homeparty da. Fint hvis dre som vil være med ringer meg eller sender meg en tekstmedling på fredagen slik at jeg får det rette antallet mennesker. Sambo kommer ikke hjem før til Fredagen og jeg savner han kjempe masse. Tror det blir et kjempe herlig gjensyn ihvertfall. Sitter og planlegger et juleverksted jeg skal ha siden jeg skal lage nesten alle julegavene i år. Noen blir kjøpt inn men de fleste blir lagd. Også skal det jo ordnes med julekaker og da er det mye koseligere å lage julekaker med flere enn å lage alt alene. Maybeme: Temp charten din ser veldig lovende ut må jeg si. Ihvertfall foreløplig. Her i gården blir det nok en stund før det blir baby for progesteron nivået mitt er skikkelig på bærtur da. Altfor høyt! Og det gjør det vanskelig å bli gravid. Skal jo ikke begynne å prøve før til nyttår, men det er jo egentlig rett rundt hjørnet føler jeg. Nei, nå skal jeg se om jeg ikke får ryddet litt her hjemme og vasket hele første etasjen slik at det er pent og ryddig her til sambo kommer hjem. Da bir han ekstra glad vet jeg. Ha en flott Søndag da damer.
Gjest Skrevet 5. november 2006 #22 Skrevet 5. november 2006 hei hei damer... mayken da ser det ut som jeg får feil da og jeg som trodde jeg hadde rett...kanskje jeg rekker en tur til deg før du føder da..ellers skal jeg på minnestund i svelvik kirke i kveld jeg da,det blir trist....å jeg er så klarfor jula snart må få vasket nd huset da,så kan jula komme...ellers får dere kose dere i dag da.skulle gjerne blitt m på cafe på onsdag maybeme,men har ike no penger å bruke så får holde meg hjemme...
2nj♥ Skrevet 5. november 2006 #23 Skrevet 5. november 2006 Hei og hå.... Da skal Trym og jeg snart i barnebursdag igjen..... Er jo 1-årsdager omtrent hver helg på oss nå Og idag er det tvillinger som feirer. Mamman ringte nettopp da, for de trodde jenta hadde fått vannkopper, men siden både jeg og mannen har hatt det, så satser vi på å dra. Er jo bedre at Trym får det nå som han er liten. Ellers var vi på boligmasse igår, og heldige som vi er (not.....vinner aldri noe) så var vi betalende nr. et ellerannet og fikk et gavekort på 1000,- som vi kunne bruke inne på messa. *JIPPI* Var ikke så veldig mye å handle der da, men vi fikk da brukt det. -Men en smule slitsomt å gå der med Trym for han syntes ikke alle disse standsene med diverse hus-ting og tang var så veldig spennende. Igrunn så var det veldig mye det samme som i fjor, så vi gadd ikke traske rundt så lenge. Hebbie: SÅ kjedelig med det bekkenet ditt. Jeg har hatt litt vondt noen få ganger og det er ikke godt, så jeg kan bare innbille meg hva du sliter med. Håper du slipper å gå lenger enn nødvendig. Og på fredag......vi trenger jo ikke akkurat traske så veldig rundt på verket da, kan jo sitte på kafe' eller pannekakehuset eller noe å kose oss. Håper du blir med! Thea: Hvordan går det med suturene, abcessen, smertene...... Og selvfølgelig lille Erle?? Hadde vært kjekt med kafebesøk på onsdag, men jeg skal på sykehuset til en undersøkelse litt over 12, så da passer det ikke for meg. Ellers klarer jeg ikke helt å finne meg til rette med Truls som navn på lillebror, så sliter med å finne noe annet...... Har lyst på Brage jeg da, men det vil ikke mannen. Are, er det fint? Uff, det er ikke lett med navn.... Han skal jo tross alt leve med det hele livet.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 5. november 2006 #24 Skrevet 5. november 2006 Hei hei alle sammen : ) I dag har jeg 1 ! dag igjen til termin.. HERREGUD.. Er jo helt sykt !!!!! : ) Men ennå kan det jo gå 15 dager.. Var på "The grudge" i går, det var en ekkel opplevelse, hver gang jeg skvatt fikk jeg en kynner og det var jo nesten hele tiden.. Så satt der og holdt pusten stort sett hele tiden : ) Hihi... Fullmånen har så langt ikke hatt noen innvirkning på meg. 2nj gjetta 11. og det er noe sånt jeg også tror.. Kanskje 10. Alt har liksom skjedd for oss den 10. Ble sammen den 10. Flytta sørover den 10. Overtok huset den 10. Ble gravid den 10. Rett og slett mange ting har skjedd den 10. ; ) Ble gravid etter 10 pp : ) Har hatt treg mage i mange dager og det stemmer jo ikke med at det er fødsel på gang, man pleier jo å få løs mage og tømme seg før det starter, så regner med at det ennå er goood tid : ) Maybeme: Jeg er med på kafè på onsdag om det ikke har skjedd noe til da : ) Men verket på fredag er uaktuelt dessverre, bekkenet mitt tåler ikke sånne belastninger for tiden dessverre !
Chiquita Bananas Skrevet 5. november 2006 #25 Skrevet 5. november 2006 Om 2 dager er jeg høygravid - gleeeder meg til det ) Så heldige deg Piadi som har 1 dag igjen !! Noe må skje nå da ;o) Men ikke før onsdag ;op kødder...... Du kan få låne den ene krykken min ) Da blir den 10 målet vårt da - blir spennende å se om noe er på ferde da. 2nj - dere burde hatt en felles heidundrendes 1 års feiring for disse pjokkene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå