Gå til innhold

50 dager igjen til julaften!

Anbefalte innlegg

Var dere klar over det jenter?! Jeg holder tellinga, da terminen er på selveste julaften! Og det er det jo flere her inne som har!!!!

Synes vi begynner å komme i julemodus her inne, blir vel lett slik. Det er jo desemberen vi venter på alle sammen, er det ikke ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6954294-50-dager-igjen-til-julaften/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, nå kjente jeg at jeg fikk skikkelig sug i magen!!! Så mye jeg skal rekke innen den tid! Få innredet leiligheten, få barn, komme inn i mammamodus, og i tillegg handle julegaver og pynte til jul! Whæææææ!!!!!!!!!!!! Venter på desember ja.... 27 dager igjen til desember og til termin! Gleder meg til å pynte juletre når jeg tenker etter.. :-)

Jeg kjenner jeg gleder meg veldig til desember! Som til deg er det mye som skulle vært gjort før jul, men det ser litt mørkt ut da jeg har fått beskjed om å holde meg helt i ro... Håper det roer seg med kynnerne, og at lillegutt ikke kommer mye for tidlig. Vil gjerne få gjort litt mer. Men uansett har jeg tenkt å sette av mye tid til å gjøre koselige juleting sammen med jenta mi i desember, vil ha en koselig og rolig adventstid (har vel tendens til å stresse litt før jul...)

Har også termin julaften. Synes tiden går sent jeg. Men egentlig er det like så greit. Vi er på husjakt, og det hadde vært fint å funnet noe før den tid:)

Men her i huset er julegavene kjøpt inn, og ikke skal jeg bake så veldig mye. Ser frem til en rolig adventstid.

Tenk om 10 dager kan vi si vi er hhøygravide:) JIPPI,hehe...

Ja om 10 dager er det vi som skal juble! Til tross for at jeg må holde meg i ro, synes jeg dagene går unna. Det er jo tross alt 50 dager siden vi feiret at det var 100 dager igjen! ;)

Er du også spent på hvor du skal tilbringe julaften i år? Mulig den må feires på føden!

Ønske dere lykke til med husjakten!!

Annonse

det er jammen ikke lenge til... var og skulle kjøpe lilla lys idag,, men de hadde ikke den sorten jeg ville ha... skal bli gøy å begynne å pynte til jul. tenkte i år også å lage til jule kalender for meg og samboer... han kjøper halvparten av "gavene"... kan bare være et enkelt kort der det feks står,, jeg tar h'usvasken idag,, eller idag gir jeg deg en klem... gøy, spennende og enkelt... han kan jo kjøpe dyre ting også hvis han vil :)

Ja tenk på det det e ikke længe tel :D Har syns at tia har gått så sakte... men plutselig i dag så oppdaga æ at de e ikke længe tel desember bynn... uka som kommer skal æ to ganga tel Bodø en gang me mæ tel lægen og en med svigermor.... uka etter har to av tanteongan mine bursdag og så e det jo farsdag... uka etter det e det enda en tanteonge a mæ som har bursdag... uka etter dær igjen e det advent :D

Å når man kommer tel første desember da går tia fort... da ska vi læs Julemysteriet, drekk gløgg (om æ ikke får halsbrann a det), julete, brenn adventskalenderlys, adventstaken, adventskalendera og alt... å det bi så kos... kakebakinga tar æ sammen med mammaen min...

Å kor æ glær mæ... men lura vældi på katti babisn kommer oppi alt dette :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...