Gå til innhold

Juli: Hvilken størrelse bruker de nå? (klær)

Anbefalte innlegg

Spør bare av ren nysgjerrighet ;O) Men snakket med Linn&Skrållan, og fant ut at vi bruker ganske forskjellige størrelser på våre små enda de ser ut til å være ganske like.

Snuppa her bruker mest 86, noe er akkurat passe, annet litt stort. I bukser kan hun fortsatt bruke en del 80. har også noen klær i 86/92 men de kan være litt store enda.

Fortsetter under...

Snuppa her bruker 74 / 80i bukser og 80 i bodyer :o) Men alt nytt jeg kjøper inn nå, er i 86..... Har jo heldigvis en del etter storesøster :-)

Kjøpte Puma vinterdress til henne i 86...,.men guuud, den var svær - så kanskje hun passer den neste år ! :o)

Vegard er skikkelig mannfolk og bruker 80-86 0g 92. hehe

Bodyer må han ha i 92 pga laaaaang rygg. Bukser i 80 pga korte bein og resten i 86...salig blanding!!!!!!

Vinterdressen jeg har finni frem er i str 86 og passer perfekt nå..regner med det blir en i 92 før vintern er over....

Annonse

Her går det i 86... Noe i 80 er fremdeles passe og han har faktisk noen bukser i 74 som ENNÅ er passe! Bruker noe i 92, men det er jo for stort, men det fungerer!

Kjøpte nettop pendress til Nikolay på Cubus og de størrelsene vi dro med var:

86 i bukse. Den satt veldig fint i livet og bena.

92 i skjorte fordi det var veldig liten forskjell mellom 86 og 92.

98 i vest! Størrelse 92 var faktisk FOR TRANG rundt magen!!! Og gutten min er ikke spesielt tykk! Har sett ganske mange gutter på hans alder som er MYE lubnere rundt livet enn han...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...