Gå til innhold

Dere som "ser"....:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flire.. jeg venter jeg vettu ;) ingen problem :) vi er jo like spente begge 2 :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du ;))

Han har i alle fall begynt å lete der oppe!

men, det er jo et slik riktig roteloft, så han vet nesten ikke hvor han skal starte å lete engang. Det er pappesker og sekker og masse skit og rot..., så det må nok gå grundig igjennom der oppe..

Er ingen vinduer eller lufteluker der forresten.

Hmm, si i fra om du kan se noe mer, skal han starte i en pappeske? Helt hitterst ved oppgangsluka, eller lengst inn?

Ikke lett det der. Ligger det for seg selv eller blant masse annet rot ? hihi...som du forstår, er det en del ting og tang der oppe, men ikke møbler og slik, bare "skrot" som har blitt stuet vekk:))

men, de fortsetter å lete, selv om det vil ta tid å gå igjennom der oppe..

:o)

Skrevet

Oj.. Midt på vil jeg si.. får opp at det kan ligge blant endel ting :) kvinneting kanskje.. litt svakt ak det ;)

venter tålmodig jeg vettu.. neesten ;P

Skrevet

hihi....kvinneting...da skal jeg bringe det videre :o))

haha, du er av den "tålmodige" typen du og?:)) *kremt*..... hallo, her er jeg...:o))

jeg føler jeg maser litt på de der nede, men nå synes jeg det er på tide myntene dukker opp snart. Og så er det jo litt spennende nå da :o))

Skrevet

kniis, jaa.. kjempe! ;p *ehhm*

Ja, når jeg har sett såpass langt til nå, så er det jo morro om de virkelig fant de igjen.. hvertfall etter 15 år! :D

Skrevet

Ja, ikke sant :o))

Det hadde vært ille gøy da :))

:o))

Skrevet

haha.... jo'a, er da det :o))

tenker ikke over det ordet engang, men hørte det litt på hytteturen da ;))

hihi...:)

Snuppelure måtte "ille" på do etterhvert :)) haha...

Skrevet

Fliire.. Har lillesøstra mi boende i frstad serru, og et par venner her og der.. litt i halden og litt i askim ;)

morsomt :D skulle ha vært med der altså.. ;)

Skrevet

vet ikke hvor jeg har "ille" fra, er jo Mossing jeg da, men, familie i "særp" :))

henger vel igjen der...:))

ja, det var en artig tur, morsomt å hilse på og bli kjent med noen dibbere ;))

Men det blir nok flere hytteturer og :o))

Skrevet

hihi.. morsom dialekt lell ;))

Jaa, kanskje slenge meg på en gang selv ;))

Skrevet

Hei Twig!!

vet du, foreldra mine har vært på loftet noen timer i dag....men ikke funnet myntene enda.....

De har ikke rukket å gå igjennom alt enda da, så man vet aldri....:))

Men, skulle i allefall hilse fra mamma og si, at de har fått ryddet skikkelig!!! Etter en 16-17-18 år...hihi....:o)))

Var visst på tid eå ta en opprydding der oppe. men, ingen mynter enda.....

De fortsetter letingen i morgen, så får vi se....

Men...mamma tror visst ikke de ligger der hun da....

Men, hun har heller ingen aning om hvor andre steder de kan ligge...:(

Hmm, ikke lett nei.....

men, hun er uansett veldig glad for oppryddingen som er i ferd med å skje:))

Klem :)))

Skrevet

Heiiisann =))

Jeg kan kanskje si meg enig med din mor der.. føler på en måte et lite rom :) kott, kjeller eller noe lignende :)

Godt å få ryddet opp og. hihi!!

Skrevet

hehe...:))

Kjeller har de ikke da! Men, loftet ja...uff.... ikke ryddet på i gud-vet-hvor-mange-år......

tror ikke det har vært en skikkelig opprydding der siden de flyttet inn for 18 år siden.....(

Hihi...:=)

Så på tide!!! Og håper det dukker opp noe mer selvfølgelig.

For...myntene kan jo ikke bare forsvinne slik av seg selv???

Skrevet

hehe, der kan du se ;)) ikke noe kott eller kaldt rom? jeg fryser litt når jeg prøver å se.. :)

Skrevet

De har jo ganske mange soverom, et par av de er ganske små. Tenker da på det ene der...( som er blitt til et "kott" ) .Men det ordnet de istand i sommer, og ryddet i alt som var der...

Så har de ho et annent, gamle broren min sitt, men der og er det jo rydda for ikke så lenge siden. Det er og lite og kaldt, men er blitt et hobbyrom ( han driver med fisking, og lager fluefiske og slik selv)

Men....det slår meg....det kaldeste rommet de har, er egentlig soverommmet ( de liker å sove kaaaldt! Brrrr...)

Og der er det ikke blitt gjort så veldig mye på ørtenhundre år....Hmm, oppe på skapene f.eks. der tror jeg det er mye rart...

Da jeg snakket med henne i går, var hun i ryddeform, og skulle ta klesskapene sine i dag....Kanskje jeg skal spørre hvor lenge siden det er hun ryddet oppe på skapene??

:)

Skrevet

Jaaa, ikke dumt =)) jeg har dårlig blodsirkulasjon på hender fra før, men var varm på fingrene før jeg leste, nå er jeg bare isende kald plutselig :)

får opp en pose i nærheten også.. en hvit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...