Gå til innhold

Dere som "ser"....:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren min er myntsamler. Han trudde han hadde alt samlet på et sted, men da han "kjøpte" seg bankboks for noen år siden, for å legge det der, var det en del mynter han ikke fant..

Dette er ganske gamle og verdifulle mynter, noen som ser hvor dem kan ligge enn??

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han noe gammelt skap/nattbord.. noe med små eller halvstore skuffer? inne på et lite rom

Skrevet

Ja, nå begynte jeg å grøsse her.

De har et slikt gammeldags skap på soverommet, med skuffer under og som man kan åpne skapet. Og inni der er det et par hyller og et par tre skuffer...

Skrevet

Takk:))

Så spennende. Skal ringe dem i morgen ;))

Gir deg tilbakemeldinger jeg ;))

:o)

Skrevet

Ja gjør det :D jeg ble veldig dratt bort til akkurat den plassen med en gang :)

Skrevet

Hei Twig :))

Vet du, du hadde på en måte rett. Fordi det ligger masse gamle mynter i en skuff der inne ;))

Men... det er ikke de han leter etter ;)) For disse andre er så verdifulle at han har gjemt dem godt!! (altfor godt virker det som).

Han trur han la dem på loftet en gang, men han finner de jo ikke igjen....

Men, de ble paffe likevel, at du faktisk "så" de i skuffen der;)

Jeg og forresten....

Utrolig!!!

Men, du ser ingen flere da ?

:o))

Skrevet

Ahaa, de myntene lurte meg! :)

Jeg blir like overrasket selv noen ganger, for jeg har ikke brukt klarsynet mitt så aktivt, og de "åpnet" seg mer etter jeg fikk barn :)

Han kan ha lagt de på loftet ja.. han har ikke en luke eller et vindu der oppe, eller er det helt stengt? mulig jeg blir lurt av et speil..

en smykkeboks eller noe?

Skrevet

Ja, det må jo være utrolig gøy når man får gode tilbakemeldinger ;)

jeg grøsser i allefall:))

Loftet er lavt, og uisolert og. Ikke gjort noe der opp. Ingen vinduer eller luker tror jeg nei. Speil? Kanskje....Sitter med mamma på msn her, skal høre...:)

Smykkeboks...mm, skal tipse videre ;))

Skrevet

hehe, må ikke få ståpels av det snuppa ;))

mulig det er et speil i smykkeboksen og jeg ser.. jeg vet ikke :) var litt uklart..

men er han fæl på å sette strikk rundt ting han skal pakke vekk? ser gummistrikker

Skrevet

Ahhh, det ble ikke bedre nå. pelsen står !

Fordi JA , han er fæl til å pakke inn ting, enten det er med strikker eller teip....

Dette er helt utrolig....og ja, grøss...:-)))

Men, de har desverre ikke tid til å gå på loftet i dag. De skal i bursdag til min lille niese (bor for langt unna jeg), men i morgen da skulle de rett opp på loftet!! :)

Hun grøssa hun kjære mor der hjemme og skal jeg si ;o))

Skrevet

Prata med de nå, og han husker ikke helt hva dem er lagt i.

Utenom at de ligger i en pose....med ja....akkurat... gummistrikker rundt..:))

Hmm, så spennende.;)

Skrevet

hehehe.. han er veldig enkel å lese med andre ord ;) en åpen mann :)

Skriv til meg i morgen da, spennende å se! :D

Skrevet

ja akkurat det jeg fikk opp.. men han har lagt det inni noe som kan minne om en boks :D

Skrevet

Da skal jeg be dem lete oppi noe som ligner en boks ja ;))

Skriver så fort jeg vet ;))

han er kanskje "åpen" som du sier. han opplevde en del ting i huset til besteforeldra sine, som han bodde hos da han var i tenåra ;))

Det var han og mormoren, som stadig opplevde en person de kalte for "skriver'n". Han så henne ikke, men hørte denne person ja. Oldemor derimot, hun hørte han stadig, da "han" bodde på rommet ved siden av hennes. Ryddet og holdt på :o))

;)

Skrevet

det er bra! :)

Åhh, nå fikk jeg ståpels!! :) Ja, han ser ut for meg å være åpen for mye, ikke bare for energier :)

Spøker her og.. i går så vi begge, jeg og sambo mannen som går igjen her.. men ikke på samme tidspunkt.. :)

Skrevet

Uff.... ja, har lest litt om at dere har noen der. Må være litt ekkelt og ...?..!

Det synes jeg da jeg hørte om oldemor sitt hus. Fordi jeg var masse der, men ingen sa noe (var vel redd vi små skulle bli redde), fordi det var først etter at hun var død jeg fikk vite dette. Var bare 7 år da, men dagen før jeg fikk vite noe, husker jeg at jeg stod oppe på rommet hennes og tittet ut av vinduet. ...og jeg vet at jeg ikke var alene...

Kanskje det var derfor de fortalte det, at jeg sa noe om det...det husker jeg ikke...er jo sååå lenge siden..:))

Men, fikk msn av moren min nå, jeg skriver svara ( nå var det at han var åpen :) dine til dem .)) og hun skrev : "Nå grøsser gubben her og...."

;))

Det er visst 15 år siden han pakket vekk disse myntene....så de blir nok glade om de dukker opp. Gleder seg veldig til å lete i allefall:))

Skrevet

Ja, på en måte.. altså, vi har funnet ut at de er energitappende.. spes på moren til sambo. hun blir alltid veldig trøtt når hun kommer på besøk ak hit, og det er jo veldig merkelig? hvertfall det vi tror..

For vi lufter jo godt og har et godt inneklima sånn sett, så ;)

Blir veldig fort tappet for energi her i huset alle sammen.. :) så vi vurderer å få de ut.

Du var nok ikke alene nei.. ;) men du var trygg :)

Oj, 15 år er gaaanske lenge siden, så det hadde vært gøy om han fant dem nå :))

Skrevet

Hmm, nei, prata med mamma i sta...

Og de hadde fått en telefon på formiddagen i dag, et vennepar som lurte på om de ville være med en tur i "gamle" strøk... De bodde alle i Råde da de var små, og i dag har de gått der og mimret om gamle dager :o))

Så det var sent da de kom hjem (måtte jo ut å spise middag og), men hun sa at i morgen skulle de opp å lete :o))

Jeg er nysgjerrig som bare det jeg og...:)) Det er jo bare så spennende da ;)

:o))

Skrevet

Åååh, gleder meg til å høre om de finner det! :)) hihi, jaa..

Skrevet

Nesten pinlig flaut det....:)

men, fadern hadde ikke vært der oppe i dag...Han sliter med ryggen og hadde ikke orket...:(

Mora mi er på jobb. Snakka med hun nå, og i morra SKULLE han opp sa hun ;))

Uff, sorry, nesten kjipt å la deg (og meg;) vente slik i spenning da!! ;)

Men den som venter "på noe godt" venter ikke forgjeves;) Er det ikke noe som heter det? :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...