Gå til innhold

Oktober: Noem med 2 tette?

vinterkyss *gutt+jente+gutt*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Merker slitet jeg og ja, og ikke minst DÅRLIG SAMVITTIGHET...Storesøster blir 2år i desember og er en ordentlig mammadalt, hun er ganske fornærmet nå når hun ikke har min fulle oppmerksomhet lenger (ammingen som er værst, tar så lang tid enda...) Siden far i huset arbeider sent nesten hver dag føler jeg meg som alenemor, og at jeg ikke strekker til, hjelper ikke at det er drittvær ute heller, skulle hatt vårbaby ;)

Sånn føler jeg det også! Eldstemann er vant til å ha mamma for seg selv, og har nå kommet i en skikkelig krise! Han trasser som bare det, har begynt å slå.. meg, min mann, og noen gangen babyen! (Prøver å unngå det da...)

Heldigvis sover minsten ganske mye om dagen enda, så da kan jeg bruke mye tid på eldstemann!

Amminga tar tid her også.. Hun blir liksom aldri mett! Da vil storebror sitte på fanget mitt også... Er et slit! Har kjøpt en dvd som jeg setter på når jeg ammer, men den er ikke interessant gitt! Mye mere spennende å sku babyen ut av fanget til mamma!

Har en mann som også jobber mye, og føler meg også som en alenemor! Noen ganger føler jeg at jeg like gjerne, kanskje til og med hadde hatt det bedre som alenemor! Da hadde jeg i hvert fall ikke forventet hjelp fra mannen min... Nå venter jeg det, men får det ikke!

Er redd for å gå på en smell her ja... Tungt med tette barn!

Jeg har 22,5mnd mellom mine jenter. I starten gikk det greit, men nå begynner storesøster på snart 2 å bli mer og mer sjalu...Pappaen er flink til å gi henne oppmerksomhet, men når han ikke er hjemme og jeg feks ammer merker jeg at hun fort blir lei seg. Heldigvis går hun i barnehagen, så dagene går relativt greit likevel :-) Prøver å gi henne oppmerksomhet så ofte jeg kan :-) Enig i at det er ganske slitsomt med 2 tette, men belønningen kommer jo etterhvert når de to forhåpentligvis blir gode venner og leker fint sammen!

• 2 uker senere...

Annonse

Det er et slit den første tiden, men gud så fantastisk når de blir eldre! Bare vent til de to leker sammen og du får tid til både husarbeid, kaffe og aviser =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...