Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Har dere himmel på grindsenga? Det har nemmelig jeg. Nå er jenta 11 mnd, og jeg er lei av den heilt vite himmelen. Har lyst på ny. Er det noe vits? Har dere flere himmeler? Når slutter dere å bruke himmel? Når senker dere bunnen på grindsenga? Når slutter dere med sånn sprinkelbeskyttelse? Har dere flere himmler og sprinkelbeskyttere som dere bytter på?
skimre Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 jenta mi er 8 mns, og jeg er på min andre himmel:) først hadde jeg en hvit himmel med en nydelig bamse på, sånn med stativ festet i sengen, og nå har hun prinsesse himmel i rosa, med kroner på, men den er festet i taket... jeg må nok snart fjerne den, for de små hendene hennes syns det er veldig morsomt å dra i den, så jeg tenkte å hinne noe annet jeg kunne henge i kroken i taket, en stor tre fugl eller noe kanskje... bunnen er senket ett hakk, men siden hun snart setter seg opp kommer vi til å sette den på det nederste hakket i morgen, bedre føre var;) sprinkelbeskyttelsen kommer jeg til å beholde, for hun ligger iveralt i senga i løpet av natten, så da er det godt å ha litt myke kanter, ¨hadde først en sprinkelbeskyttelse som bare dekket den øverste delen av senga, men nå har hun en som går helt rundt... *hehe* - også rosa såklart:)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Har aldri brukt himmel. Har to typer sprinkelbeskyttere, og bruker kun den som er høyest. Sank senga til laveste rett før knøttet fylte 9 mnd for da hadde han akkurat begynt å reise seg opp selv.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå