cindy 24 Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Hun lurer på når hun får barn??hvilke kjønn???og hvor mange?....Takk til den som orker å svare=)f.270585
cindy 24 Skrevet 4. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2006 Tusen takk Twig...Jeg såg det var en annen som hadde svart på den spåingen ang min venninne.Og hun sa at hun såg graviditet på henne nå i desember.med en gutt........Så dere ser altså ikke det samme.???Klem......=)
Twig Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Vi kan få opp ulike signaler ja.. Noen spår i kort eller pendel, andre har klarsyn.. veldig forskjellig signaler vi får opp og.. jeg har noe klarsyn, bruker kun tolkninger utifra farger, tall og bilder jeg får opp. er ho en prøver?
cindy 24 Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2006 ok,jeg forstår....Nei hun prøver ikke å få barn.så hun ble litt paff når hun andre her inne(tror det var nattinatt) skrev at hun såg graviditet på henne i desember......!!!!Håper heller du har rett.Hvor seint såg du graviditet på henne??og hvilke kjønn???klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå