Gå til innhold

PCOS og endelig gravid!


Solar78

Anbefalte innlegg

Har endelig testet positivt! Klarer for tiden ikke å tenke på annet..hihi..er i grunn litt usikker på terminen, men tror den må være i mellom 9. og 13.juli et sted.

 

Når fortalte dere at dere var blitt gravide til familie, venner og sjefen på jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med spiren!

Vi har kun sagt det til et par venner av oss. Eer i 10 uke, og vi har bestemt oss for å vente ca 3-4 uker til. Familie får nok vite innen de neste dagene, ettersom de uansett bare er til god støtte om noe skulle skje.

Det er vanskelig å holde tett,veldig vanskelig. men hold ut=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye !!!!!!

Sa det tidlig på jobb til enkelte. Er sykepleier å kan ikke gå til pasienter som går på cellegift, og følte derfor at jeg måtte si det. Ungene våre og familien ellers må belage seg å vente til uke 12.

Er 7+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei klompen.

 

Hva med dem som går på cyt-kur tbl? Er ikke det bra heller?

Har tenkt litt på all den antibiotikablandingen også, det kan vel ikke være så bra??

Hmmmm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa det når jeg fikk vite det i uke 6, med begge barna. Jenta mi er snart 3 år og jeg er 22 uker på vei med nr 2. Alt går som regel bra, 98% sikkert faktisk. Hadde det gått galt ville jeg hatt behov for å prate om det, og da er det godt at de nærmeste vet det. Men mest av alt så fortalte vi det fordi vi er uhelbredelig barnslige og klarte ikke vente ;-)

 

Ventet med jobben og barnet vårt til vi var over sikkerhetsgrensa på 3 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...