Gå til innhold

Ul termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er uenige med terminen som en har fått på ul????

Har fått en senere en jeg trudde selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min var ganske rett den jeg fikk etter ul..

pleier de ikke være det da??

Skrevet

jo den pleier vel det. men den ble flyttet 10 dager og det er så og si umulig å forstå...

Skrevet

men men. ho komme når ho komme...=)

Skrevet

Da jeg fødte datteren min 2004 var jeg sikker på at hun kom i slutten av januar, noe hun gjorde...

Lege satte termin min til 21 jauar, Ul til 9 februar. Men jeg sa hele tiden at jeg kom til å føde i slutten av januar.

Nå spriker jeg mellom 5 mars og 11 mars. Er ganske sikker på at han kommer midt i mellom ;-)

Skrevet

Mye senere da? Er jo ikke uvanlig at det kan ta en uke fra man har sex til egget er festet......

Skrevet

ja det sies at en ofte har en slags følelse selv. jeg tror nok det blir i midten av mars... Å eg glede meg sånn nå=)

Skrevet

klar over det. men ifølge min beregning så tok jeg en graviditets test like etter som viste positiv, og ifølge ul så skulle jeg ikke vert gravid da

Skrevet

Har ei venninne som fikk UL-termin en hel måned etter mens-termin. Da skulle hun ikke vært gravid ennå når hun faktisk stod med positiv test i hånda...

Vel, hun fødte midt mellom de to terminene, og jordmor kommenterte at dette barnet var I HVERT FALL fullbårent...

Skrevet

Min ble faktisk flyttet 16 dager tilbake, MTermin 25 mars, ULTermin 9 mars. Hadde en sterk følelse at det kom til å skje, siste blødningen var lissom ikke helt som den pleier å være. Ganske deilig å "slippe unna" et par uker synes nå jeg da;) "Plutselig" var jeg over halveis:)

Skrevet

Jeg har en sterk følelse av at jeg kommer til å føde første uka i februar, selv om termin ikke er før i midten av februar. Tidlig UL taler for mitt syn, sen Ul taler for midten av februar. Får dessverre ikke vite resultatet før om 3 månder!:)

Gravid og glad

Skrevet

Med dattera mi stemte min termin og ul termin helt overens. Men hun kom 14 dager senere....

Nå ville jeg selv tro at terminen skulle være rundt 20. mai, ul sier 7. mai.... Så kommer vel 21. mai da:-) Da rekker jeg 17. mai toget med vesla også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...