Gå til innhold

Hvor lenge har dere besøk av tanta?

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke noe, i morgen er det en uke siden tanta landa her. Så nå lurer jeg på hva faen hun gjør her enda?? Å blodet er så rødt(litt lyst) som det aldri har hvert før. Merklige greier, vanligvis har jeg tanta på besøk i 5 dager med masssssse mørkt blod.

Hvor lenge har dere besøk jenter, å er det forkjell på fargen fra mnd til mnd?

Fortsetter under...

Her er hun i 4-6 dager...

og enkelte ganger er hun mørkere i oppsynet enn andre...

Av og til er oppholdet hennes mere smertefullt også...

Nå bare er hun her,og kjennes egentlig ikke på annet enn ømme pupper og at jeg har lett for å ta til tårer...

Klem fra

Jeg merker ikke noe til hverken smerter, pupper eller tårer når jeg har mensen. Men jeg syns det kommer mer og mer jo eldre jeg blir.

Men det som er så rart denne gangen er at fargen er sååå frisk og at jeg har mye mer vondt enn jeg pleier. Dessuten har det hvert mye koaligert(eller hva det heter) blod. Siden tanta kom sååå mye seinere en venta lurer jeg nå på om jeg kan ha hatt en SA. Nei, jeg vet ikke bare noen tanker som har surra rundt i hode mitt de siste dagene.

Nei da, jeg ofrer det ikke så mange tankene. Jeg er av den typen som ikke plager meg selv med for mye tenking...hehe Prøver å se det positive i ting, selv om det ikke alltid er like lett.

En ting er sikkert, vi gir ikke opp håpet om spire!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...