Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare lette hjertet litt..

har hjulpet min mor med å flytte i dag!!vasket hus å plukket boss å VASKET HUS!!fra klokken var 10 idag morges..kom hjem halv 8..alikevel var det MYE igjen å gjøre,men jeg,gravid som jeg er, ble beordret hjem av sambo og mor..HATER å sitte på ræv her hjemme mens de er der å sliter å fryser i regnet!!!!!har ikke sluttet å gråte enda..hormonell også?? jaaa...har så dårlig samittighet for at jeg sitter her med tv,varme,mat osv..stakkars mor,har ikke spist siden frokost..fy fader,jeg er så deppa nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du skal ha dårlig samvitighet jeg, må si du allerede har gjort en kjempe innsats! Det er jo viktig å slappe litt av også, så bebissen har det bra! Prøv å kos deg og vær stolt over at du har fått hjelpa henne så mye: ) Er også lettere å gråte når en er sliten, så det var nok på tide å gå hjem å slappe av litt!

Skrevet

ja vet nok det innerst inne jeg også at det kanskje var på tide å slappe av litt..men sliter sånn med den samvittigheten for tida..for ingenting liksom..reagerer helt sykt av ingenting..er ikke noe greit..:(

men takk for oppmuntringen :)

det hjalp faktisk ....

Skrevet

Vi damer har ofte en samvitighet som nesten er litt drøy til tider! Jeg gikk i full jobb i mitt forrige svangerskap, hadde dårlig samvitighet for jobben, så jeg ville ikke sykemelde meg. Det enda med at jeg ble lagt inn på sykehuset i uke 24 med fare for at fødselen var i gang, ble livredd. Jeg lærte mye av dette og er mye flinkere til å slappe av i dette svangerskapet!!

Skrevet

uff da!!

ja trengs som regel en liten vekker til for å skjønne at du må slappe mer av..spesiellt om man ikke er vant til det..slik som når man er gravid..man tror man kan gjøre de samme tingene som før..

Skrevet

Du skal IKKE ha dårlig samvittighet. Ta vare på deg selv og den lille. Sambo og din mor klarer dette. du kan jo stille opp på andre måter... Lage en god middag, bake litt osv ;o))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...