Gå til innhold

Lorang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lenge siden:-)

Hvordan står det til?

Får ikke vært her inne så mye med en krevende liten gutt. Dagene flyr jo avgårde.

Utveksle mail eller msn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du, så kjempe koselig!

Ja, nå er det lenge siden. Dagene flyr avgårde her også, og det er bare en gang i blant jeg er innom her. Eller, jeg leser nok litt her hver dag, men det er ikke alltid jeg svarer. Nå er sambo ute og drikker øl, og jeg "slår ihjel" en kveld.

Ida har det kjempe fint. Hun vokser og er en veldig aktiv baby. Hun er litt over 8 kg nå, og er 71 cm lang. Hun er veldig nysgjerrig av seg, og har ikke tid til å sove noe særlig om dagen. Her er det 2 luere på 30 minutter, så jeg får ikke gjort så mye! Det blir lite søvn på meg også, for hun er en sulten baby på natten. Fremdeles spiser hun 3 ganger på natten, tiltross for både grøt og middag. Jeg flyttet henne inn på eget rom for 3 dager siden, og der sover hun fint frem til kl 24. Da er det på,n igjen med mat, mat og mat.

Jeg jobber en dag i uken, og det er deilig å få brukt hodet litt igjen. De 7 månedene jeg har vært hjemme har flydd avgårde (når jeg ser tilbake), og om 3 måneder skal jeg begynne å jobbe for fult. Hjelp.....gruer meg noe sinnsykt til å dra fra Ida.

Hvordan går det med Kristian? Krevende baby......? Nå er jeg litt i ammetåke, men mener å huske dere skulle flytte? Eller var det pusse opp?

Fortell fortell........

Veldig hyggelig å høre fra deg igjen!

Klem

PS! Jeg utveksler gjerne mail/msn........Kan ikke legge ut msn adressen her pga den blir også brukt i jobb sammenheng (bruker jobb adressen der), men har også en privat mailadresse. Har du en litt "skjult" adresse, eller fult navn? Her er det fult navn, nemlig.

Skrevet

Hei igjen....... jeg begynner å bli kjempe trett, og skal nok krype til sengs staks. Må prøve å få en time søvn før Ida våkner ved 24-tiden.

Logger meg på i morgen og ser om du har skrevet til meg.

Hei så lenge og god natt.

Skrevet

Har bare fulltnavn adresse jeg oxo men skal se hva jeg får trikset til.....legger inn en tråd igjen når jeg har ordnet det. Skal snart legge meg for eldstejenta skal på cup kl. 09 imorgen...Puhh! Altfor tidlig!!!

Det høres ut som dere har det helt topp. Flott at Ida vokser og trives. Morsomt med en nysjerrig og aktiv lita jente da!!! Dagene blir ikke kjdelige ihvertfall og så er det jo moro med alt det rare de finner på og når de gjør noe nytt. Så du har begynt å jobbe litt ja. Det er sikkert deilig. Få gjort noe annet med hjernen enn å planlegge måltider, skift/stell og soving....hehe

Det går veldig bra med oss også. Vi hadde jo litt startproblemer som gikk over men så ved 3 mnd alder så fant de ut at Kristian hadde en strekk i nakken som han enten fikk inni magen eller under fødsel så siden da har vi gått til fysioterapeut. Startet med favorittside og at han ikke fikk til å løftet hodet fra mageleie....bare illskrek. Nå går det bedre men han er ikke så sterk i nakke/rygg/mage som en hvilken som helst annen 7 mnd gammel baby og er litt tregere motorisk i tillegg til at han for eksempel bare ruller mot en side etc. Så vi må nok fortsette å trene. Men det går seg jo til etterhvert!:-)

Ellers så våkner han som Ida 3-4 ganger i løpet av kvelden/natta for mat så har gått rundt i søvne her noen måneder. Han en ordentlig mammadalt, har redsel for fremmede, fremmede steder og spesielt store, nye lokaler så litt slitsomt. Har for eksempel ennå ikke fått trent pga dette. Han nekter jo å være på barnepass hos elixia!!! Og jeg må ha han med overalt.....bare pappa som kan ha han når det ikke er tid for mat. Han tar ikke flaske.

Men....HAN ER EN KJEMPE BLID OG AKTIV GUTT så klager ikke. Vi koser oss vi. Har ikke flyttet....ikke tid og ork til det. Han har jo 3 eldre søsken oxo.

Må gå å mate nå men prøver å ordne noe til imorgen så kan vi fortelle mer da. Ha en fin kveld.

Klem

Skrevet

Hei du!

NÅ har jeg sendt mail til deg..........

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...