Gå til innhold

Formen deres etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er formen deres?Dere som nylig har født. 4 uker siden her, og er litt sliten etter lite søvn. også litt svimmel og hodepine. Har dere det? kanskje pga lite søvn?Har til tider også litt menssmerter og vondt i underlivet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er snart 9 mnd siden jeg fødte, men jeg var nok litt sånn jeg og.

Tenkte det var lite søvn som gjorde det. Jeg mistet mye blod også.

Masse nye ting, hormoner, lille baby osv...man blir jo litt rar av alt...

Menssmerter..hmm...husker ikke helt...sikkert fortrengt det..hehe:)

Skrevet

Er nå to måneder siden, men hadde det som deg. Har du fått sjekket jernlager/blodprosent? Lav blodprosent var i allefall det som gjorde meg svimmel, sliten og trøtt. Uansett er det jo ikke rart man er litt groggy, kroppen har jo vært gjennom en enorm prøvelse!

Skrevet

Kjempe elendig i 2 uker, og elendig de neste 4 ukene.........

Jeg mista mye blod, og revna alle veier =S

Men det går nå heldigvis over etter hvert......

Skrevet

Det er nå 2 mnd siden jeg fødte og føler meg nå ganske grei egentlig.. Mina sover hele natta og det er deilig fra 22 tida til 08.00, så det hjelper på så sover hun 3-4 timer på dagen i tillegg..

I starten var jeg kjempe sliten da Mina ikke la på seg noe særlig og jeg måtte kombinere amming og mme på flaske.. Nå går det fint har funnet min egen rutine på det..

Jeg fikk en rift nedentil og ble sydd. Føler av og til at det strammer litt nedentil..

Skrevet

Du burde kanskje sjekke blodprosenten, ja. Jeg var også plaget av svimmelhet og vondt i hodet, og ble så lett anpusten at jeg måtte ta pause midt i Bæ, bæ, lille lam. Hihi. Ringte legen og fant ut at jeg manglet jern.

Skrevet

Var mye sliten og trøtt de første ukene, ble lite søvn og lite mat før vi kom oss i rutine. Var på sykehuset i 9 dager, kroppen var i fin form da vi fikk komme hjem, fikk slappet godt av på sykehuset. Du skal vel på 6 ukerskontroll snart? Da sjekker de nok blodprosenten din, vanlig at den er lav etter fødsel. Hvil deg når du kan, spis ofte og lite :) Må huske å ta vare på seg selv også :)

Skrevet

Jeg er i god form (ikke kroppen da :-) Var/er også svimmel til tider! Har ikke vært på kontroll enda, men skal den 11 så skal te det opp med legen da :-) Søvnmangel viste jeg ikke hva var for inntil 1 uke siden! Lukas er våken for pupp 4-5 ganger nå på natt. Før så måtte jeg vekke han for mat! Så det snur fort :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...