Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Var sikker på at når ungen var ute kom magen til å henge på låra og og musa totalt ødelagt. Men det skjer jo ikke det:) Kroppen er fantastisk laga altså!! Nå 2 uker etter fødsel er magen akkurat som før jeg ble gravid og musa ser jo nesten bedre ut! Den var jo så opphovna i svangerskapet og følte meg lite attraktiv. Nå er den liten igjen. Og innvendig var det heller ikke så værst:) Hadde sex for første gang etter sv.skapet i dag, var litt redd for hvordan det skulle gå, men det ble jo bedre enn før!! sambo var også mer enn tilfreds! Etterpå sa han at det var mye trangere enn før, og spøkte med om jeg var sikker på om han ikke brukte feil hull... haha... ikke lenge til dere er ferdige jenter....gled dere:)
Meg&Lilleskatten Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 så flott att du deler slike gode opplevelser med oss! Oppmuntrende ord er alltid godt å ta med seg på sin vei.. har 14 dager igjen til termin i dag...! =) Nyt tiden med lillegullet!
2barns mor Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Jøss...... så absolutt ALT har blitt bedre hos deg etter fødselen da: magen er borte, underlivet er som før etter 2 uker, sex er bedre nå enn før svangerskapet...... jeg vet ikke om jeg går helt på denne jeg, kjære Anonym....
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 tro det eller ei, men det er faktisk sant:)
Gjest Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Stemmer i her :-) Er flerbarnsmamma og feit på erfaring. Kroppen blir ofte helt fin, men det kan kreve litt av deg selv. At musa di HI er trangere enn før, har nok med at du er litt hoven etter fødselen. Ikke glem å knipe! Du skal leve lenge med den, vettu ;-)
Prins&Prinsessa Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Så kjempe fint at du deler noe så positivt med oss :) Trenger noe slikt nå for å føle meg litt bedre. Begynner nesten å tro at jeg aldri skal få kroppen min tilbake Gleder meg masse! Men hvordan erdet eller?? Gått opp noen str etter svang. eller? (klær) tror jeg har gått opp en str. men ikke farlig om jeg må bruke str 28 og ikke 27
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Jeg kniper meg gjennom dagene:p Jeg bruker de samme buksene jeg brukte før jeg ble gravid:) Magen går inn igjen altså! Lurer på hvor det ble av all huden jeg. Magen var jo så stor... Men utenom det må jeg bare si at det er helt fantastisk å ha et lite nurk altså gled dere jenter. Man blir forelsket som man aldri trodde var mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå