Gå til innhold

Noen med kjennskap til Ellos - bilsetet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt å titta i ellos katalogen å så at dem hadde bilsete der..

Så helt enkelt og praktisk ut..

Men lurer på om det er like trygt som f.eks Maxi cosi setet.. De ligner egentlig veldig på hverandre synes jeg men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke noe særlig mye om dette setet, men blir litt skeptisk av at det ikke er noe detaljinformasjon - i hvert fall ikke på nett-katalogen.

Skrevet

Jeg hadde ikke tort å kjøpe billig barnesete med mindre jeg visste at det var like sikkert som de dyre. Billige klær, og billig vogn er en ting, men sikkerheten i bilen skal være så høy som overhodet mulig for jentungen min:)

Skrevet

Er litt enig med deg der... går an å tenke økonomi på andre områder istedet. Godt mulig det funker helt greit det setet fra ellos, men ble som sagt veldig skeptisk over at det overhodet ikke er opplyst noen detaljer om setet, bare at det er "godkjent for montering forover". Det står altså ingenting om at det er GODKJENT som barnesete.. eller av hvem...

Skrevet

Har ingen erfaring med setet, men kan du ikke ta en telefon til Ellos da. Du får helt sikkert sendt over produktinformasjon enten pr. post eller pr. mail hvis du spør om det. Regner med at bilsetet er godkjent av de nemnder som godkjenner sikkerhetsutstyr for barn i bil. Selv har jeg kjøpt bilsete på Ringo-butikken som er godkjent. Var ikke så mye informasjon om det i katalogen, men kjempemasse som fulgte med setet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...