Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 jepp *signerer ikke denne, nei...hehe*
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 hehe... vil du ikkje sei kor gammal du e heller?
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Nei, er jo så ekkelt viss noen finner ut hvem jeg er og jeg ikke finner ut hvem som vet ! (tok du den ?) hehe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 så kjedeli då.... kor på øya er du fra då? eg er fra innøyo...
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 hmm... der kom visst nicket mitt frem ja..ikke helt planen nei ! Vet faktisk ikke hva som er ute eller inne på denne øya, jeg.. Har aldri fått med meg hva som er hva, kommer jo an på hvordan man ser det. Hvor gammel er du da ?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 innøya er sjohaugen og innover til bygdo og utøya er andre veien ...eller nåke i den dur? du bur ikkje på øyo du sant?
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Ok, da ble jeg litt klokere. Takk !! Jeg har ikke så veldig lyst til å si så mye mer jeg, egentlig! Er så godt å kunne være anonym her inne på bim. Lykke til med svangerskapet da! (hihi, vet om flere halsnøy-buer som av og til vanker her inne på bim, også jeg...hehe! )
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 eg trur eg veit kem du e.. men men seie ikkje meir eg heller, eg er ikkje gravid nå.
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 3. november 2006 #10 Skrevet 3. november 2006 ÅÅ ? hmm.. jaja, ingen hemlighet at jeg er gravid så det går bra ! Tror faktisk at jeg vet hvem du er også ! Har iallefall en liten anelse !
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 kem e eg då? da e ikkje nåke hemmelighet da... litt morsomt detta her
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 3. november 2006 #12 Skrevet 3. november 2006 jess, er jo litt morsomt! Tror ditt navn begynner på A ... Mitt navn begynner på I Stemte det med det vi trodde eller ??
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #13 Skrevet 3. november 2006 mitt navn begynner ikkje på A. men eg hadde rett.. du har dobbelt navn?
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 3. november 2006 #14 Skrevet 3. november 2006 hmm..da tok jeg altså feil! Kjipt ! Nå har jo jeg røpt hvem jeg er, men vet ikke hvem du er! Kan du gi meg et hint da ? Feks hvilken årsmodell du er og hvilken bokstav du har i fornavnet ditt ...??
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #15 Skrevet 3. november 2006 litt yngre enn deg....har fått baby for noen mnd. sio. bur du på halsnøy foresten?
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 3. november 2006 #16 Skrevet 3. november 2006 ok, da tror jeg at jeg vet hvem du er! Du har vært inne på bim før, ikke sant ? Ja, bor på halsnøy nå.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #17 Skrevet 3. november 2006 ja eg var på bim da eg var gravid... er der litt endo og..sånn som nå..hehe.. kem trur du eg er?
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 3. november 2006 #18 Skrevet 3. november 2006 Var det ikke du som fikk jente i juli ? Født i ...hmmm.. skal vi se.. *rekne rekne* ... 1987 ?? Og du kommer fra "innøya"? (håper jeg ikke er helt på bærtur nå altså...hehe)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #19 Skrevet 3. november 2006 jo nå e du på blåbær tur...hehe....
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #20 Skrevet 3. november 2006 aner ikkje kem du snakker om nå..eg er litt eldre enn 87 mod.
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 3. november 2006 #21 Skrevet 3. november 2006 Uups, det var dumt ! Gi meg flere hint da ? Ble skikkelig nysjerrig nå! Hadde tenkt å legge meg tidlig i dag, men nå får jeg jo ikke sove før jeg har funnet ut av dette her...hehe !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå