Gå til innhold

Uff....bare lyst til å gå å legge meg...;)


doble

Anbefalte innlegg

Er så innmari trøtt! Burde helt klart jobbet litt i kveld....men orker ikke rett og slett. Bestemmer selv når jeg gjør jobbene, så lenge de er ferdig til mandag. Hvis ikke jeg gjør noe idag, så blir det jo ekstra mye imorgen og på søndag....uff.. Men kroppen vil ikke samarbeide..;) Er ikke så greit...når man først begynner å "drømme" om senga, så klarer man ikke holde seg våken...hihi:) Nei jeg tar natta nå jeg..hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he i know the feeling... :) STUPTRØTT klokka 20 jeg.. men MÅ ha med meg Senkveld.

Nå har vi fått Tv på soverommet men jeg sovner bare jeg ser senga så jeg får nok holde øya oppe her i sofaen litt til :)

 

Sove godt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!!

 

Samme her. Er dødstrøtt......Jeg skal tusle opp i senga, klarer ikke å vente på Senkveld, med Thomas og Harald engang...gjeeesp.

Tretthet er det eneste symptomet jeg har foreløpig....og det merkes først på kvelden....

 

Du får hoppe til sengs nå og heller ta et skippertak i morgen. :)

 

 

God natt, nå zzzzzzovner jeg zzzztraks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 9 og var på tur med jobben..

Har ikke fortalt det til de enda.. så jeg hadde ett lite problem under middagen.

Var kjempe trøtt og hadde veldig lyst til og bruke poteten på tallerken som hode pute:)

 

Tror kansje jeg ikke trenger og fortelle at jeg er gravid heller.

For jeg er veldig glad i vin og sier skjeldent nei, men det måtte jeg jo denne gangen.

Jeg har røyka også, men tokk ikke en eneste røyk.

Og alle så jo at jeg var veldig sliten.

Fikk ganske mange blikk:)

Morsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...