Gå til innhold

Trøtt,trøtt og atter trøtt..Hvor lenge??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Trøttheten varer som regel i 1. trimester og kommer tilbake mot slutten av svangerskapet... Var iallefall sånn for meg..

Og ja det er vanlig å ha litt vondt - spørs jo hvor vondt vi snakker om - men mensmurringer og litt stikkinger er helt vanlig... Det er livmoren din som strekker på seg/vokser :)

Så lenge du ikke får kramper eller blør kan man nok ta det med ro...

SA skjer jo som regel i 1. tri men starten er vel vanligst?

Er ikke 100 % sikker på det med SA for det har jeg aldri opplevd... Men sjansen for at det går bra øker jo for hver dag som går!

Tenk positivt og prøv å ikke bekymre deg - hvis det skjer så får man devserre ikke gjort noe fra eller til... Det er grusomt når det skjer vil jeg tro - men man får tenke at det antagelig er naturens måte å få bort noe som ikke er bra/friskt e.l....

Tuusen takk for at du tok deg tid til dette!! =) Fikk liksom en ro over meg nå..Har ikke tenkt på SA egentlig..men har lest litt for mye ikveld..Off..Skremmer meg selv opp! Når er det du har termin? Er så glad for at jeg skal få på sommeren..Da er alt så lyst og fint! =) Slipper å pakke babyen inn i tepper og bobledresser med engang..hehe Ha en strålende helg videre..Og igjen! Tusen Takk!! =)

Bare hyggelig :) Er ikke bare, bare å være gravid!!! Man bekymrer seg jo hele tiden, hehe! Og det er jo ganske typisk jenter og da, ikke sant?

Jeg har foreløpig termin 9. juni men antagelig blir den flyttet til en uke senere... var på UL idag og han mente at jeg antagelig er i uke 9 og ikke 10... :)

Man kan bli smågal av å lese her inne til tider- mitt råd er å kun lese det du finner interessant og ikke åpne innlegg som du tror vil stresse eller bekymre deg :)

Deilig å få barn på sommeren ja - det gleder jeg meg til og... Sønnen min ble født 30. aug og det var litt kjipt for da gikk vi mot høst og vinter med engang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...