Gå til innhold

Dere som venter små prinser:-)!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan mage har dere høy/lav? Og har dere vært noe plaget med kvalme og kviser o.l?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du :)

magen min er vel ganske lav vil jeg påstå...eller kanskje ikke veldig lav men vertfall lav..hehe...under navlen kanskje?

vet ikke helt hvordan jeg skal si det :)

har ikke hatt kviser men var veldig kvalm å kastet opp!

ikke så lenge da,to uker e.l

Skrevet

Hei...

Jeg har magen ganske høyt opp jeg. Er 22 uker nå. Har ikke vært plaget med kvalme men har hatt litt uren hud. Ikke MANGE kviser, men mer enn jeg har hatt før....

Skrevet

Min mage er vell ganske lav?! vet ikke helt hva som er lav og høy ,men.. jeg har ikke vært noe kvalm o.l så jeg er ganske sikker på at jeg venter en gutt;).... får ikke vite før om 2.uker så, spennende:-)

Skrevet

Magen min ligger vel sånn midt på... Ja, har en del kviser ja..:(

Skrevet

magen min er ganske lav. var skikkelig kvalm de første månedene så jeg tenkte at det var jente, men ultralyden viste noe annet:) har også masse kviser.

Skrevet

Magen er i grunn lav, ganske lik i fjor da jeg ventet jente.Men var kvalm ja! Og er plaget med kviser! Det var jeg ikke i fjor!

Skrevet

Magen synes jeg er vanskelig å si noe om siden jeg ikke er så langt på vei ennå (18+6). Har ikke vært dårlig i det hele tatt, men slitt med en del kviser. Ny pubertet nesten :-).

Var på UL i går og jordmora sa det så ut som en gutt (uten garanti så klart, men det sier sikker alle når det er så tidlig). Jeg så ingenting, men sambo mente han så en liten tissemann. Kjempemoro. Skal bestille 3D UL også for å være på den sikre siden. Det beste var at alt så bra ut.

Skrevet

jeg er 21 uker nå, og magen min er gasnke lav. Jeg spydde hele døgnet fra uke 4 til uke 10, etter det "bare" på morgenen fram til uke 12-13. Har vært i knallfin form siden. Ingen kviser hos meg.

Skrevet

Syns selv at magen min er lav, med det mener jeg at jeg ikke klarer å sitte skikkelig fremoverbøyd, og det er best å sitte rett opp og ned eller hvile ryggen inntil noe. Men dette er vel vanlig uansett, men jeg har tutemage;);)

Har ikke vært kvalm eller hatt kviser!!

Skrevet

jeg har lav stoor kulemage og med hj.lyd på 150. ikke kvalm,ingen kviser eller noe. har egentlig vært i kjempeform hele tiden.. vet at vi venter en gutt..

Skrevet

Oj så koselig for alle da:-) artig å se at det er så mye forskjellig.. kan ikke helt stole på alle kjerringrådene eller testene ,ikke det at jeg gjør det ,men... Får vite det snart å det skal bli så gøy, håper det vises da:-)

takk for alle svar;)

Skrevet

Jeg har prøvd å diskutere plassering av mag med min samboer og vi er kommet frem at den er ganske så midt på:-) Har ikke vært særlig plaget med kvalme, bare litt i begynnelsen. Har heller ikke mer eller mindre kviser enn før svangerskapet. Er 23+4 på vei.

Skrevet

Min mage er lav, men høyere enn sist - da jeg ventet jente.

Litt kviser, men ikke mye. Ingen kvalme. Var bare uggen i en ukes tid i uke 7/8 mot 4-5uker uggen i samme periode med jenta i magen..

Jeg er nå 22+4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...