* mamma til 2 prinser* Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 kan noen (helst) med erfaring hjelpe meg litt? Ihele dag har jeg hatt vonde menssmerter,og vond korsrygg..og iløpet av kvelden har smertene tatt seg opp en del..men jeg synes ikke det er DØDS vondt!bør det være det for at det skal være en ordentlig ri? Også har jeg liksom vondt hele tiden,og litt vondere med jevne mellomrom,og så "vanlig vondt" igjen...smretene blir liksom ikke helt borte..er det normalt? går også på do hele tiden,men tisser bare bitte litt,og så pån igjen etter 10 min igjen..føler meg egentlig veldig hard imgen også,men jeg får ikke til noe den veien!har ikke ringt føden,for jeg har ikke noe lyst til å kjøre bomtur,hvis det er falsk alarm,vil prøve å ikke ringe før det er helt uutholdelig.Men noen sier jo at rier ikke trenger å være DØDS vonde,så jeg er så i tvil....
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Du har sikkert fått ordnet noe nå. Men hvis ikke, ring føden og hør hva de mener!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå