la102 Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Er det flere som har fått dårlig matlyst og er blitt kvalm igjen? Trodde dette var noe jeg bare skulle ha ved starten og ikke så sent ut i svangerskapet. Ikke så ille som førsten men litt slitsomt.
Gjest Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Kvalme har jeg ofte. Kaster også opp i perioder....... Kjipe greier..................
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Ja, jeg er også kvalm og kaster opp av og til... Har fått beskjed av legen at jeg har venacava-syndrom, dvs blir veldig påvirket av trykk mot hovedblodåren i ryggen, som igjen fører til svimmelhet, oppkast og noen ganger besvimelse (har sluppet unna det foreløpig, men det har vært nære på ett par ganger...).
la102 Skrevet 3. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2006 Uff, nei SÅ ille som dere er ikke jeg! Skjønner bare ikke hvorfor jeg er sånn nå. Spiser så lite om dagen...
Guri-mamma Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Ble også plutselig plaget med det for noen uker siden. Lette i bøker og søkte på nett for å finne ut om det stod noe om svangerskapskvalme i 3 trimester, men jeg fant ikke noe.. Har ikke kjempedårlig matlyst, men jeg kan ikke spise veldig masse for da blir jeg utrolig kvalm,- og kaster opp... Vanskelig dette når jeg i tillegg har så utrolig søtsug!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå