Gå til innhold

Fosterbevegelser?


maibeibi ;)

Anbefalte innlegg

Har lest på svangerskapsukene at en førstegangsfødende kjenner fosterbevegelse mellom uke 16 og 18, men at flergangsfødende kjenner disse tidligere. Hvor tidlig kan en fleregangsfødende merke noe?

Er 10+2 på vei med nr. 2 og synes jeg kjenner noe, som ligner på "sommerfuggelbevegelser" fra forige sv.skap, og dette har jeg kjent hver dag i to-tre dager nå. Kan det være fostret jeg kjenner, eller er det for tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm trodde ikke man kjente noe før uke 12-14 tidligst?

Det er ikke bare luft da? Huff haha - mener ikke å være kjip altså haha - men trodde det var litt tidlig?

Kan sikkert variere fra person til person...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....hehe...er sikkert bare luft da. Hadde egentlig ikke trodd det var f.bevegelser, men siden det bare sto "noe tidligere" enn uke 16 til 18 var det ikke lett å vite hvor tidlig man kunne kjenne det.

 

Takk for svar uansett ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt sikkert kjent liv med mine to første fra uke 13 av, men tror jeg kjente en og annen bevegelse i uke 12 også, men der er jeg mer usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13+0 i dag, og har kjent bevegelser siden torsdag. Kjenner det best om jeg drikker noe søtt, og slapper av på sofaen eller ligger på sengen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...