Gå til innhold

frustrert av mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

e så lei av at mannen min som nettopp nå skullle blande seg inn i hvilke puter vi skulle ha i sofa... har to typer som ikke passer sammen, og han skulle ha alle på en gang for å få flere puter... men, det går jo ikke!!! er det så vanskelig å forstå?? to ulike stiler liksom... han kastet de bare i sofa, de jeg hadde lagt i boden.. blir så sinnsykt frustert!!!!! vet det er en liten ting... men, kan han ikke forstå at slike ting burde han ikke blande seg inn i

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal ikke mannen få blande seg. Det er jo hans hjem også?

Skrevet

Foreslår en liten handel sammen i morgen, jeg- så kan dere sammen kjøpe noen flere puter som passer?:-)

Det store frustrasjonmomentet her er en sinnsykt stygg stol som ikke passer inn i stua vår i det hele tatt. Men den er jo bare "såååå praktisk"! Men synes absolutt at samboeren min kan blande seg i hvordan det ser ut her- jeg har da ingen enerett til å bestemme hvordan det skal se ut i VÅRT hjem! Så stolen får stå til vi flytter i nytt hus etter nyttår- da følger stolen definitivt ikke med på flyttelasset... (det er han enig i).

Skrevet

stemmer det.. men, er jo litt gøy å ha det fint... det er meg det går ut over dersom noe er helt malplassert. for det er jo naturlig å "klandre" damen.. nei, får vel gå og kjøpe meg nye puter.. slik at vi kan ha mange.. men, som også passer sammen.. så blir begge fornøyd

Skrevet

tingen er vel den at vi nettopp har flyttet inn i ny leilighet,, og har mulighet til å ha det fint og stilfullt.. blir frustrert dersom alt vi eier og har skal være fremme til enhver tid.... kall meg gjerne vanskelig

Skrevet

Jeg er litt enig med deg anonym! hehe.... derfor var jeg denne gangen ute sammen med mamma og kjøpte gardiner, puter og duker! :-)

Men vi var vel enige før jeg dro ut å handlet. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...