Gå til innhold

Bilsete ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har kjennskap til bilsetet fra Ellos??

Synes det ser bra ut og praktisk.. Men lurer på om det er sikkert nok..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ellos bilsete? gikk inn på ellos.no, og søkte på "bilsete", fikk "ingen treff"....

Skrevet

Har tenkt litt på sånn man kan leie, også bytte ut etterhvert jeg.

Noen som vet noe om disse avtalene?

Priser? Hvem som tilbyr slike avtaler? Osv?

Tror at if har, men hadde vært greit å hatt noen å velge i...

Skrevet

Både If og Gjensidige har leieavtaler! If er vel ca 100,- i måneden hvis du ikke har forsikringer der fra før av! Da får du vel 3 seter og beholder det siste! Gjensidige har til 270,- i kvartalet, da er gravidbelte en del av "pakken", men de skal ha 700,- i depositum!

Ellers har jeg hørt at de dessverre ikke kan gå god for om barnesetene har vært med i en kollisjon eller støt, og har de det så er de forsåvidt ubrukelige! Men det ville jeg uansett ha sjekket opp før jeg trodde på det, ryktene går jo fort:o)

Skrevet

Vi kjøpte bilsete på salg hos barna hus. De og andre har ofte kampanjer der ting blir billigere. Fant ut at dersom vi kjøpte det til 1200,- og snuppa kan bruke det til hun er 12- 13 mnd, da blir det billigere enn å leie hos if. Dessuten er det kjekt å ha når vi engang får nr.2 :) så eie er billigere enn å leie er iallefall vår erfaing. :)

Skrevet

Din lokale helsestasjon har kansje ett slik utlåningstilbud??

Helsestasjonen her jeg bor har ialle fall bilstoler til utleie..vi tenkte tanken da vi fikk høre om tilbudet, men skjøv det fort vekk. Ikke hvet man historien til bilsetet (hvordan det er blitt behandlet, og om det event.har falt ned/vært med i en kolisjon eller lignende), samt at bilsetene kan være gamle.

Skrevet

Man kan undersøke med helsestasjonene. Jeg leide til mi første og det var ubrukt. Fikk pakken i orginal innpakking, så der var det begge deler i vertfall!

Skrevet

Jeg har aldri sett bilsetet fra ellos, men utfra kvaliteten de har på andre ting på ellos ville jeg ikke tatt sjansen. Det finnes en del krav for å selge bilseter i Norge, så sjekk at de har denne merkingen (husker ikke hva det nummeret var, men det kan du sikkert finne på nettet).

• 2 uker senere...
Skrevet

Fikk opp at det var feil på siden, jeg....

Setene skal ha merke med ECE R44-03 eller ECE R44-04. ECE R44-04 er den nyeste og strengeste godkjenninga som finnes i Norge i dag og er helt ny.

Så lenge setet har dette merket skal det være helt ok. Selv ville jeg gått for et mer anerkjent merke, men folk må få velge selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...