Beth84g Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Har tenkt på å prøve ett lite forsøk. Gi vesla litt mme i tillegg til pupp ett par kvelder for å se om hun sover gjennom hele natta. Men hvor mye mme burde jeg gi da? Hun spiser bra og får kun mm så jeg aner ikke hvor mange ml hun spiser til hvert måltid. Noen forslag???
♥maxen min♥ Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Hvor gammel er hun? På baksiden av boksen står det hvor mange ml de trenger, men de regulerer det veldig selv hvor mye de vil spise. Maxen vår har fått litt mme siden han var 1mnd og da begynte vi m 60ml på kvelden og gikk etter en liten stund opp til 90ml, men ikke alltid han spiste alt da. Men sove godt om natten i alle fall. Fikk mme fordi jeg ikke hadde nok melk, skikkelig storspiser!!
Beth84g Skrevet 3. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2006 Hehe glemte det jeg Hun blir 4 mnd den 13. Hun spiser bra og jeg har masse melk. Skal prøve å fullamme til hun blir 6 mnd,men det er greit å vite om hun kan sove en hel natt og om hun aksepterer mme i tilfelle vi skalha barnevakt over natta.
Gjest Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Ville prøvd å blande rundt 200 ml. jeg. Står på pakken 160-200 ml. ved 4-5 mnd.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Ville laget ca 200 ml. Bedre å lage for mye enn for lite. Jenta vår ble lynings da jeg laget for lite en gang......
Beth84g Skrevet 3. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2006 Da prøver jeg på det... Tusen takk for svar ))))
Nattos Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Min lille keiser er 2 mnd i morra og har fått ei lita flaske på kvelden i 4 uker nå. Han får først begge puppene også får han 60 ml nan med D-vitamin dråper og malt i:-) Det er ikke alltid han drikker opp alt, men stort sett. Den første uka hadde han den del luft i magen, men det blei bedre etter at jeg putta malt i melka. Han sover som en stein hele natta! Da legger jeg han mellom kl. 22.30 og 00.30 og han sover til mellom 05.30 og 08.00! Vi har GODE netter og det gir oss GODE dager! Han får mat igjen da når han våkner også er det rett i seng igjen og vi sover ca 3 timer til! Det lureste jeg har gjort er å begynne med den ekstra lille skvetten på kvelden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå