Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #1 Skrevet 3. november 2006 Gutten min er hard i magen. Har kjøpt sviskesaft. Hvor mye skal jeg gi av gangen og i løpet av en dag? Hvor lenge?
♥maxen min♥ Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Tok oppi 30-40 ml og varmet det litt, men han drakk aldri opp alt sammen. Gjorde det et par ganger om dagen de dagene det trengtes. Reaksjonen kom etter noen timer el dagen etter. Vet ikke om det er noen fasit på det jeg, men er nok bare å prøve seg frem!! Lykke til!
♥maxen min♥ Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Kommer vel forresten litt an på hvor gml bebisen din er da. Men vår har hatt litt problemer m magen tidligere og ble en "en gang i uka gutt", er 4 mnd nå og ikke gitt sviskesaft på en måneds tid.
Gjest Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Kan gi i melka, blandet ut i vann, eller ublandet i flaske. Jeg blander det ut i grøten hans eller i melken hans.
Mammaen til E.S. Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Jeg tar det litt på øyemål, men har det i grøten.
PMST Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 gitt mellom 40-70 ml hun drikker det rett fra flasken. Hun elsker sviskesaft ...hehe jukk..æsj.. hehe men det funker som bare det her i huset =)
PMST Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 i overgangen til fast føde fikk hun annenhver dag ca ..(forebyggende) tenkte jeg. har ikke hatt noe særlig problemer med magen etter det =)
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 He he, jeg har en liten bæsjegutt! Min får 3 ml bare, og det får fart på sakene. Er nok litt forskjellig fra baby til baby, prøv deg fram. I verste fall får du en veldig bløt bleie :0)
PMST Skrevet 4. november 2006 #10 Skrevet 4. november 2006 3ml ? hehe ja det er jaggu forskjell på hva de tåler og hva som må til...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå