Gå til innhold

hva har dere gått mest ned i vekt med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det meste jeg har gått ned med er Grethe Roede.....men har de har da kommet på igjen også da :o) Eller har metforminen hjulpet meg litt, og de har ikke kommet på enda.....ellers så er nok treninge det beste ja, er nok bare litt for lat til det :o)

Liker å trene i treningsstudio, og gjorde dette i fjor før jeg ble gravid med tulla. Trente 2-3 ganger i uka 2 timer hver gang. Tok av 10 kg fra juni-nov. Ikke noe spesielt kosthold enn at jeg prøver å bruke de "gammeldagse" reglene om godteri på lørdager/søndager, fullkorn/fullkorn/fullkorn, vann, frukt til kos på hverdager, grønnsaker skal utgjøre største del av middagen. Nå funker dårlig råd best, for da bruker jeg ikke penger på unødvendig usunt, og siden jeg går hjemme alene hele dagen/kvelden så må jeg komme meg ut å gå en tur. Har vært litt dårlig med tur nå som vesla på to mnd er forkjøla og det er såpass kaldt. Ser at det blir en utfordring med trening på treningsstudio etterhvert, men jeg tror de har en barnepasser der jeg skal prøve å benytte meg av. Men skal bli flink når tulla vokser til å gå tur i skogen vi bor rett ved siden.

Jeg trener Step 2 ganger i uken og svømmer 1 gang i uken. Spiser spelt brød med sunt pålegg. Spiser mye frukt og grønt og ofte. Drikker mye vann. Skjeier ut i helgene men ønsket om et bedre liv og et barn til er større enn sjokoladehungeren;-)

Annonse

Jeg trente tre ganger i uka og spiste sunn mat... Gikk ikke ned ett gram og heller ingen cm rundt livet (for de som sier at muskler veier mer enn fett).

Gikk på Xenical i 8 mnd og gikk ned 12 kg. Så endelig noe som funka!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...