Gå til innhold

Jenter..et ekkelt og pinlig spm.....

Anbefalte innlegg

Nå er vi da inne i pp15. Jeg klarer enda ikke ta en finger opp i skrevet og kjenne etter livmortappen. Jeg synes det er så ekkelt å ha fingeren der, om dere skjønner. Jeg har da spurt gubben om han har kjent livmortappen. Men han skjønner ikke hva jeg snakker om, og sier at disse små fingra rekker ikke opp til livmora. Etter så mange pp burde jeg ha klart å gjøre dette, eller ha visst hvordan denne tappen kjennes ut, men nei... Jeg klarer heller ikke se på min egen mus i et speil engang... Har så sinnsyk sperre på det....

Kan noen forklare hvordan denne tappen kjennes ut, slik at jeg kan forklare til gubben? Uff dette var pinlig men godt å spørre om:-)))))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6949962-jenteret-ekkelt-og-pinlig-spm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært så mye oppi å tafset jeg heller, men det kjennes litt ut som "å møte veggen". Hos meg er det forskjell på om det er en avrundet vegg innover, eller en slags "tut" som kommer frem.

Ikke så lett å forklare...

Anbefaler www.pernilleinfo.no der det står en del om livmortappen. Kanskje oppfordre gubben til å lese?

Lykke til!

jeg derimot skjønner ikke hva andre snakker om..hehe..fatter ikke at d ikke går an å ikke kjenne tappen..min stikker jo nesten ut den...hehehhe...jaja..men den er aldri innover??..skjønte ikke hva ei oppi her mente med d...alltid en slags tut som stikker ut...Eneste forskjellen er om den er myk/hard eller begge deler samt åpnningen.

For meg kjennes det ut som en nesetip..før jeg viste hva dette var trodde jeg d var kreft.hehe..så feil kan man ta!

Men d anbefales IKKE å ta på denne tappen egentlig..men for å si d på en sikkert pervers måte...når sambo koser med meg der inne vil han jo automatisk komme borti den lell....:) så hehe...jaja....så litt bakterier tåler den sikkert!

Annonse

Det er ikke ekkelt eller dumt eller noe at du har sperrer! Det er bedre aa innroemme det for seg selv eller aa helt blokkere... =o) Jeg har alltid hatt sperre paa det selv, men etter foedsel, to MA, en del gynekologer som har vaert paa tur oppi der, og en mann som synes underlivet mitt er saa spennende (fnis, og takk for det!!) saa er jeg over sperren. Testet akkurat naa, vasket hendene godt, og lot det vaere vann paa dem, slappet godt av nedentil og tok en tur inni. (Det er den ruglete veggen paa en av sidene som vaert min sperre foer, den svinger jeg fordi naa, hehe...) Langt oppi der, finner jeg noe som er som en slags myk tapp, den virker lukket hos mer naa (jaaah, godt tegn dersom man vil bli gravid) og den er ikke saa ekkel, i hvert fall ikke saa ekkel som den der ruglete veggen jeg aldri helt har blitt fortrolig med. Men naa har jeg laert aa svinge unna den, og da gaar alt saa meeeeget bedre. Hey, det hjelper litt med alder ogsaa har jeg funnet ut, paa det meste faktisk. Jeg tror ogsaa at etter jeg foedte - i rimelig mange timer - og blant annet gikk rundt paa gulvet som en urkvinne med rennende fostervann og smaabaesjet (jepp, paa konto for de tingene INGEN forteller deg om, at det kan skje) saa ble liksom ikke noe saa noeye.

Vel, sperrer som forsvinner gjoer det lettere aa vaere glad i seg selv der nede ogsaa, spesielt etter foedsel. Og jeg maa jo si at jeg mer mye mer foelsom der nede etter aa ha faatt barn, en riktig god bonus! Vel, det hoeres hjemme paa ennen type traad, saa nok om den saken. =o) Lykke til med sperrer, og som med alle ting....lettere aa komme over om man erkjenner, som det saa fint heter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...