Gå til innhold

Har dere kjøpt noen julegaver enda?

Anbefalte innlegg

Dette er et reint skryte innlegg...hehe Prøv å gjett hva jeg gjorde mellom klokken 1945 og 2215 i går? Jo da kjøpte jeg 8, ja du leste rett 8 julegaver:)))) Å vet dere hva, jeg er nesten kjøpt inn halvparten, å det på en kveld:))) Det føles SÅÅ bra:)

Hvordan ligger dere ann med julegaveinnkjøp da??? Nå er det ikke lenge igjen til jul, det går sååå fort:)))

Lurer på om det ikke er litt kjedlig på Maldivene nå, sikkert kaldt, storm, øgle innvasjon og æsjebæsje vond mat osv.... Jeg hadde hvertfall ikke gidda å hvert der nå *sukk*

Fortsetter under...

Julegavene er snart i boks her også Bente :)

Kun mine to brødre igjen...

Jeg er fornøyd med egen innsatsen på det feltet...

Tipper Maldivene er det værst tenkelige være sted akkurat nå ja...

Der er sikkert både sol,varme og blått hav så langt en ser...

Til og med et høytrykk av kjærlighet ligger og trykker over den øya nå...

La oss bare håpe at de vet å utnytte seg av det de som hører blandt de priviligerte...Vi andre får nippe små diskrete glass fra den tre litern med rødvin som står på kjøkkenbenken...

Det er jo fredag!

Klem :)

Jøss så flinke dere 2 er da. Dere gir meg dårlig samvittighet nå. Jeg som synes jeg er så flink som pleier å være ferdig til 1.desember. Jeg er i tenkeboks enda. Må ha det klart hva alle skal få før jeg drar avgårde.

Er nok enig i at slaps og snø og kulde er mye bedre enn å være på Maldivene. Regner med at det er tropesykdommer og liknende der nede. Sikkert ikke noe særlig å ligge på stranda nei....sukk...

Har ikke kjøpt en eneste en, men tror jammen jeg skal bruke morgendagen på å få mesteparten unnagjort. Det hadde vært praktisk!

Forresten så klarer jeg aldri bli enig med meg selv om hvem som skal ha hvilke gaver når jeg tror jeg er ferdig handlet - ideene som virket så gode i butikken mister liksom glansen når jeg kommer hjem med samlingen.

Så flinke dere er! Har ikke begynt ennå jeg, ikke begynt å tenke på det engang... Det er jo nesten to måneder igjen til jul!

Men, når jeg først setter i gang så er jeg ganske flinkt til å få det unna.

Lykke til med shoppingen, dere som har planer om det i dag!

Annonse

Julegåver?? I november??? Næh! Kvifor det? Først må jo familien få ut fingern og ønskje seg noko, og så må eg finne ut kva eg skal kjøpe. Så får eg vel kjøpt noko i starten av desember eller noko slikt. Det er jo mykje meir mas å finne på noko sjølv, og når familien får legge inn "bestilling", så får dei noko dei vil ha. Win-win, kallast det. :)

Mor mi driv også med det der - handlar julegåver før julemarsipanen har kome i hyllene. Sjøl tykkjer eg det burde vera forbode med julemas før 1. desember, og eg boikottar all julematen, men gjer unntak for juleølet :) Det kan ein jo drikke sjøl om det ikkje er jul! Og særleg når tanta kjem jamt og trutt, uansett kor mykje ein hutar henne.

Maldivene er sikkert fælt, ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...